7 תשובות
יש את ה30% הפנימי שלרוב עושים בכיתה י' ולרוב כולל תלקיט כזה של כתיבה טיעונית (זה לפחות מה שהיה אצלנו)
וכל המבחנים בונים את המגן שמהווה 21% מכלל הבגרות, והשאר זאת הבגרות עצמה
וכל המבחנים בונים את המגן שמהווה 21% מכלל הבגרות, והשאר זאת הבגרות עצמה
תלוי באיזה מקצוע
^רגע, הכוונה לא למקצוע לשון?
שואל השאלה:
אז ציון מגן 21 אחוז+ ציון פנימי כיתה י 30 אחוז+בגרות 49 אחוז?
אז ציון מגן 21 אחוז+ ציון פנימי כיתה י 30 אחוז+בגרות 49 אחוז?
אנונימית
שואל השאלה:
^^כן לשון
^^כן לשון
אנונימית
אה פספסתי את זה
30%
ואז ה70% מתחלק ל30% מגן ו70% בחינה
אז כן, לדעתי זה יוצא מהכלל כפי שאמרת
ואז ה70% מתחלק ל30% מגן ו70% בחינה
אז כן, לדעתי זה יוצא מהכלל כפי שאמרת
באותו הנושא: