התחברות הרשמה

מה אני עושה? לגבי מי שעובד ויודע

התחלתי עבודה ואני אשכרה עובדת 3 חודשים שזה מטורף
והקטע הוא שביולי אני צריכה חופש שנתי ל6 ימים
ויש לי עוד חופשה באוקטובר לא יודעצ כמה ימים ואז יש לי בפברואר אני מתכננת עוד אחד מה לעשות יהיה לי מספיק?
25 ביוני 2026, 14:32
התייעצותעצותחיפוש עבודהשכר    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
מה ההיתם עושים עם ההייתם יודעים שהעולם יתפוצץ מחר ואין לכם מה לעשות לגבי זה ?
מי שעובד ויודע לגבי ראיון עבודה אשמח ממש לעזרה
מי שעובד, לגבי תשלום נסיעות
מישהו פה יודע לגבי מקומות שצריכים עובדים לחופש הגדול מגיל 15+ באזור יבנה בבקשה אני נואשת
כל מי שעבד או עובד או יודע משהו לגבי מפעלים שייכנס
לגבי הנקודות/כוכבים של הצבא מי שמכיר ויודע איך זה עובד כנסו שנייה
מישה פה יודע לגבי גננת ביבנה שמחפשת עובדים לגן בחופש הגדול ויכול לתת לי פרטים?
עזרה לגבי עבודה אנשים שעובדים או קצת יודעים פליז
אני שיקרתי לו לגבי הכל לגבי עצמי ממש ממש לגבי הכל מה אני עושה?!
לגבי מתמטיקה טריגונומטריה איך יודעים מתי עושים shiftלפני???
לגבי יומני הערפד זה לא ספוילר זה פשוט איך החוקים שם לגבי ערפדים עובדים