התחברות
הרשמה
איסוף קרבי זה רמת סיכון גבוהה?
25 ביוני 2026, 14:22
חיילים
גיוס
תפקידים
חיילים קרביים
תשובה אחת
נכון
T
Tearout
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני מתגייס עוד שבוע לאיסוף קרבי והרבה אומרים לי שזה לא תפקיד קרבי ולא הבנתי למה..
למה אומרים שלוחמות ולוחמי איסוף קרבי לא תפקיד מסוכן אבל הם לוחמי חוד וזה בעל רמת סיכון הכי גבוהה?
מה יותר קרבי, איסוף קרבי או תותחנים?
מה יותר קרבי תותחנים או איסוף קרבי?
קיבלתי שיבוץ לאיסוף קרבי כשאמרתי בפירוש למיטב שישנו לי מאיסוף קרבי למגב בשאלון העדפות והם אישרו
רמת סיכון של חיל איסוף קרבי
שמעתי שיש משמעת גבוהה באיסוף קרבי, זה נכון?
מה עדיף איסוף קרבי או מגב מה יותר משמעותי וקרבי *ולמה*?
למה אומרים שאיסוף קרבי לא נחשב למשהו קרבי?
כמה קרבי זה איסוף קרבי?
עדיף לי להיות חובשת קרבית או פרמדיקית?אם חובשת קרבית אז איפה?איסוף קרבי?חי"ר גבולות?