11 תשובות
זה מגיע לדיווחים שכולם יכולים לראות
זה מגיע למערכת הדיווחים
ששם הנאמנים הנאמנים הבכירים והמערכת
בפועל הוא יכול למחוק
ששם הנאמנים הנאמנים הבכירים והמערכת
בפועל הוא יכול למחוק
אנונימי
כל הנאמנים יכולים לראות את הדיווח, זה נמצא בקטגוריה כמו שיש לכולם קטגוריה של "מוזיקה" בצד
אבל תמיד אפשר לפנות לנאמן בכיר בפרטי אם התגובה לא נמחקה, או בצור קשר
אבל תמיד אפשר לפנות לנאמן בכיר בפרטי אם התגובה לא נמחקה, או בצור קשר
לכל נאמן שראיתי אי פעם יש 100 נקודות אמינות (זו הסיבה שאני לא יכול כנראה להיות נאמן חח אוף). אז.. כנראה המנגנון עובד קצת שונה במקרה כזה. זה כמו כששוטר מצולם על מהירות מופרזת..
^ לא נכון, הרבה פעמים ירדו לי נקודות אמינות במהלך שהותי כנאמנת, לפעמים באופן מוצדק ולא החזירו ורוב הפעמים באופן לא מוצדק והחזירו
יש לנו 100 אמינות כי אנחנו שומרים על חוקי האתר
כמובן שאם נאמן יעבור על החוקים ירדו לו נקודות וקרו כבר מקרים כאלו בעבר.^^
כמובן שאם נאמן יעבור על החוקים ירדו לו נקודות וקרו כבר מקרים כאלו בעבר.^^
^אהה, מעניין לדעת. יפה תודה.
הדיווח מגיע לכולם.
שואל השאלה:
אז אין כל כך משמעות לפנות לנאמן בכיר בפרטי אם כולם רואים?
או שזה יכול להיבלע בכל הדיווחים ובכל זאת עדיף ?
אז אין כל כך משמעות לפנות לנאמן בכיר בפרטי אם כולם רואים?
או שזה יכול להיבלע בכל הדיווחים ובכל זאת עדיף ?
אנונימי
עדיף כי זה כן נבלע מלא פעמים, תלוי עד כמה חשוב לך
אין צורך לפנות לנאמן בכיר כדי ששאר הצוות נאמנים יראו או יתייחסו לדיווח שהתקבל על התגובה של נאמן מסויים, יתכן ובמקרה הוא עבר על החוק אז ישקלו למחוק לו את התגובה,
כל זה עובד כמו שעם שאר המשתמשים, אם התגובה נמחקת וזה לא היה בדיוק מוצדק, אז אפשר לערער לנאמן בכיר/מערכת, ואם כן הייתה מוצדקת אז זה לא משנה אם הוא נאמן, לא יחזירו לו ניקוד.
כל זה עובד כמו שעם שאר המשתמשים, אם התגובה נמחקת וזה לא היה בדיוק מוצדק, אז אפשר לערער לנאמן בכיר/מערכת, ואם כן הייתה מוצדקת אז זה לא משנה אם הוא נאמן, לא יחזירו לו ניקוד.
באותו הנושא: