17 תשובות
לא, לא נראה ככ יבש, תנסי להמשיך את השיחה
שואל השאלה:
והדיליי בהודעות זה כי התקשרתי אליו בטלפון והוא ענה לי אבל אז היה חייב לנתק כי אמא שלו נכנסה לחדר
אנונימית
זה נשמע קצת יבש אבל בנים תמיד ככה זה לא אומר שהוא עיבד ענין
שואל השאלה:
מה להגיד?
זה גם דיליי רצח כי הוא כתב לפני ארבעים דקות
אנונימית
לא, זה רגיל
האמת שזה נראה ממש יבש איך שהוא כתב לך , לא כך הבנתי את הסיטואציה הוא רצה לקיים איתך יחסי מין לא הבנתי
שואל השאלה:
לאלא
הוא פשוט בא אלי אתמול כי הזמנתי אותו ודי נרדמתי לו אחרי 40 דקות...
כן טוב זה באמת נראה יבש רצח, הוא כנראה התבאס מזה שאני ממש חסרת ביטחון וכל הזמן לחוצה שימאס לו, שתכלס אני מבינה אותו

טוב בסדר לא נורא ידעתי שזה יקרה
אנונימית
לנו קשה לדעת בתור צופים מהצד כי אין לנו את ההקשר המלא. אם ברגיל הוא כולו חיובי נחמד ומצחיק ופתאום הוא כותב ככה נטול רגש לחלוטין ויבש כמו לחם ששכב על השיש יום שלם, אז כן משהו השתנה לרעה.

אבל אם הוא ככה רגיל, אז כנראה שהכל כרגיל. הכל תלוי באיך הוא מדבר איתך בדרך כלל (בשבוע שאתם מכירים חח)
קצת יבש
הוא נשמע יבש וכנראה שזה ביאס אותו, לגיטימי
שואל השאלה:
כן הא?
אוף אני ממש נוראית בדברים האלה
זה אף פעם לא עובד לי עם בנים שאני מחבבת, והוא באמת חמוד ואינטליגנט ואם אני לא מצליחה להתנהל נכון אפילו איתו אין לי סיכוי לעשות את זה נכון עם אף אחד
אנונימית
אבל דווקא אם זה משהו שחוזר על עצמו אצלך אז זה סימן מצוין. זה סימן שיש משהו קבוע שאת עושה (או לא עושה) שגורם לתוצאה הזו לחזור שוב ושוב ושוב ושוב.

יש לך הרבה דוגמאות שאת יכולה להבין דרכן מה זה הדבר הזה ולשנות אותו לטובתך. אז תעשי את זה, אולי? לפני הפעם הבאה..

ובפעם הבאה תתאמני על הדבר הזה שהחלטת לשנות.
שואל השאלה:
אני יודעת אני עובדת על זה ואני משתפרת פשוט בזמן הזה אני ממשיכה לפספס אנשים כמוהו וזה ממש מבאס
אנונימית
הוא דיבר רגיל לגמרי
אנונימית
מה זאת אומרת אבל "בזמן הזה"? את זיהית את הדבר שהורס לך בצורה מדויקת? אז עכשיו לוקח זמן של מה..? להבין איך לשנות? זה אמור להיות מיידי.

יאללה תצליחי בכל מקרה :) די לפספס בחורים כבר.
תקשיבי לבנים פה הם מבינים יותר על בנים אם הם יבשים או לא
זה נשמע די רגיל
אנונימי
אחותי את סתם דואגת
אנונימית
התחברות ל