8 תשובות
כן לא לוותר
כן
שואל השאלה:
זה אומר שאני מוכן או שצריך ללמוד עוד?
אנונימי
תעבור על המבחן והשאלות שוב ליתר ביטחון
באפליקצית למד
יאפ
לדעתי תזמין מבחן ופשוט תלמד עד שיגיע היום של הבחינה בהצלחה:)
תמשיך עוד קצת ללמוד
אם עברת 18 ונכשלת 9 זה אומר שיש עוד דברים שאתה לא יודע ב100%
לא
להמשיך ללמוד ואז
K2
התחברות ל