8 תשובות
כן לא לוותר
כן
שואל השאלה:
זה אומר שאני מוכן או שצריך ללמוד עוד?
זה אומר שאני מוכן או שצריך ללמוד עוד?
אנונימי
תעבור על המבחן והשאלות שוב ליתר ביטחון
באפליקצית למד
באפליקצית למד
יאפ
לדעתי תזמין מבחן ופשוט תלמד עד שיגיע היום של הבחינה בהצלחה:)
תמשיך עוד קצת ללמוד
אם עברת 18 ונכשלת 9 זה אומר שיש עוד דברים שאתה לא יודע ב100%
אם עברת 18 ונכשלת 9 זה אומר שיש עוד דברים שאתה לא יודע ב100%
לא
להמשיך ללמוד ואז
להמשיך ללמוד ואז
באותו הנושא: