5 תשובות
כן
כן
וואי כן.
דייסת סולת
מרק עוף
נמס בכוס
לשאר אין לי ממש תיאבון...
דייסת סולת
מרק עוף
נמס בכוס
לשאר אין לי ממש תיאבון...
כן הגיוני
אני אוכלת בעיקר תה ופתיבר שאני חולה או אורז עם חלב
אני אוכלת בעיקר תה ופתיבר שאני חולה או אורז עם חלב
כן
באותו הנושא: