6 תשובות
עוד חודש בלשון
עברית כנראה ששבוע הבא
מגמות יש זמן
מגמות יש זמן
שואל השאלה:
^^איך
יש מועד ב
^^איך
יש מועד ב
אנונימי
מה הקשר,לשון זה תמיד חודשיים,והבגרות זה ביולי הבגרות השניה היתה במאי אז הגיוני הציונים של לשון יהיו ב5.6
שואל השאלה:
^אבל אמרו שיפרסמו את כולם לפני המועד ב זה משרד החינוך אמר
דיברתי על הבגרות שהייתה במאי
^אבל אמרו שיפרסמו את כולם לפני המועד ב זה משרד החינוך אמר
דיברתי על הבגרות שהייתה במאי
אנונימי
נו כן,הבגרות בלשון ביולי כבר יעבור חודשיים הציונים יהיו 5-3 ימים לפני הבגרות
באותו הנושא: