9 תשובות
זה בסדר מה הבעיה
אם את מעוניינת שזה יתקדם לאנשהו אז לא מוזר
תעשי מה שמרגיש לך נכון
אל תעשי אם לא בא לך
מה הבעיה לעשות שיחה לזה מיועד טלפון סופו של דבר
תעשו שיחה למה לא
לא בכוח
תעשי רק מה שמרגיש לך נכון
אנונימי
שואל השאלה:
הוא כל הזמן שואל אותי אם אני רוצה שיחה ולא נעים לי להגיד לו לא
הוא כל הזמן שואל אותי אם אני רוצה שיחה ולא נעים לי להגיד לו לא
אנונימית
באותו הנושא: