התחברות
הרשמה
לקנות מתצוגה זה בדרך כלל זול יותר נכון?
25 ביוני 2026, 12:51
מחירים
Apple
4 תשובות
כן
U
Userrrrrrrrr
בוודאי
ע
עופרהה
לא חושבת שאפשר בכלל לקנות מתצוגה
s
sad baddie
כן
F
Food Monster
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מישהו קנה אייפון מתצוגה ? מה ההבדל כדי לקנות?
שווה לקנות אייפון 11 ( מתצוגה) ב1600?
זה בסדר לקנות טלפון מתצוגה?
האם שווה לי לקנות אייפון 13 רגיל מתצוגה של חודשיים ב2950 טוענים שהוא חדש
האם שווה לקנות טלפון מתצוגה ?
זה בסדר לקנות פלאפון מתצוגה?
שווה לקנות אייפון 13 שעולה 1700 כי הוא מתצוגה זה יוצא זול ובאלי אבל נשמע טוב?
מזה אומר טלפון מתצוגה זה שווה לקנות
רווחי לי לקנות אייפון 11 מתצוגה ב1,350?
מה עדיף לקנות טלפון מתצוגה אן טלפון יד שנייה עכשיו אל תגידו חדש כי אין תקציב
כדאי לקנות אייפון מתצוגה?