14 תשובות
המען שיפרו באיזה 50 נקודות בין מועדים, זה לא משהו בלתי אפשרי
את תצליחי ואת יכולה הכל
את יכולה תלמדי עכשיו טוב
א. תמיד תאמיני בעצמך
ב. אני לא יודע מה הרמה שלך בחומר אבל זה תמיד אפשרי לשפר, תשבי תחזרי שוב על החומר תתרגלי שוב תיגשי למועד הבא הקרוב ותנסי שוב.
המון בהצלחה, ותאמיני בעצמך
שואל השאלה:
חשבתי שאני ממש מוכנה אבל כן הלך לי מזעזע במבחן לא כי הוא היה קשה פשוט היה לי בלאק , ועכשיו לא יודעת ממש כזה הוריד לי
אנונימית
שואל השאלה:
הוגשתי על 90 אבל שנה שעברה נכשלתי כל השנה והשנה שיפרתי אבל מפחיד אוצי שלא באמת השתפרתי וזה היה מזל השנה
אנונימית
אפשרי ועוד איך!
לפעמים ההתרגשות והפחד והלחץ מפני הבגרות זה מה שבאמת פוגע ומוריד לנו מהביצוע, וזה דבר די נפוץ.
ואם תלמיד/ה כל השנה קיבלו ציונים טובים זה אומר שהם יודעים את החומר, ואם במתכונת יש לך ציון מעולה אז גם בבגרות צריך להיות לך ציון טוב...
ואולי את צריכה לעבוד על להירגע לפני הבגרות ובאמת לסמוך עלייך, במיוחד אחרי הסיטואציה הזאת. אל תתני לזה להוריד אותך, תני לזה ללמד אותך, להבין שזה בסדר להיכשל וזה יכול לקרות ואצלך זה יותר נשמע שזה ישב על לחץ ופחד שזה לגיטימי ולא על ידע של החומר, לכן תלכי למועד הבא בביטחון ואני מאמין שיהיה לך ציון לא פחות מהמתכונת, המון בהצלחה
שואל השאלה:
במתכונת האמת לא קיבלתי ציון ואו... קיבלתי 78:(
ותודהה!
אנונימית
לא יודע על מה את מדברת 78 זה אחלה ציון למתכונת, ואם התוספות של הבית ספר להגיע ל90 זה בכלל מדהים ובבגרות את יכולה חופשי להגיע ל75 פלוס שזה מושלם ל5 יחידות ואז בשכלול את מגיע לציון יפה מאוד בשאלון...
שואל השאלה:
תודה:)
אנונימית
אברש דגו
שמעי אני בבגרות הראשונה שלי ב 571 (כשזה היה עוד פיילוט) קיבלתי נכשל, מועד ב קיבלתי עובר, מועד ג גם עובר, מועד ד 90, מועד ה 98

וב 582 (נבחנתי עליו ולא על 572, סיפור ארוך), למדתי מלא לבד וקיבלתי 100 במתכונת אבל במועד א קיבלתי עובר. מועד ב קיבלתי 100

קיצר פשוט תמשיכי ללמוד + לעבוד על המנטליות שלך, סטטיסטית את תקבלי מתישהו את הציון שמגיע לך
שואל השאלה:
יש ממש עודדת אותי תודה:)
אנונימית