10 תשובות
או שהוא חשב שאת קצת גדולה יותר...
את צודקת סתם אדיוט
נראלי קצת הגזמת
קודם כל גם מאיפה לו שאת 14
ובואי נגיד שגם אם הוא התחיל איתך בדרך לא דרך, גם ככה בנות תמיד אומרות שהן רוצות שיתחילו איתן
קודם כל גם מאיפה לו שאת 14
ובואי נגיד שגם אם הוא התחיל איתך בדרך לא דרך, גם ככה בנות תמיד אומרות שהן רוצות שיתחילו איתן
אנונימי
את מאוד קצרתרוח אולי הוא פשוט רצה להתחיל איתך אפשר גם להעלם וזהו או אם יש לך אנושיות לדחות בכבוד
שואל השאלה:
ממש לא^^
אני הכי לא בעניין של כל זה ומותר לי להרגיש ככה.
אתה נשמע מה זה חי בסרט סליחה כאילו מה ??
וקודם כל אפשרות ליטרלי לראות שאני נראת צעירה והוא נראה ממש בחור אז די לא להמציא
יכול להיות שאתה יצור בדיוק כמוהו
ממש לא^^
אני הכי לא בעניין של כל זה ומותר לי להרגיש ככה.
אתה נשמע מה זה חי בסרט סליחה כאילו מה ??
וקודם כל אפשרות ליטרלי לראות שאני נראת צעירה והוא נראה ממש בחור אז די לא להמציא
יכול להיות שאתה יצור בדיוק כמוהו
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו אני מבינה אבל אני צעירה אוקיי הוא נראה גדול ממני באיזה כמה שנים טובות ואם הייתי בגילו נניח שהז היה סביר אבל אתם מפספסים את הפרט הקריטי בסיפור.
תקשיבו אני מבינה אבל אני צעירה אוקיי הוא נראה גדול ממני באיזה כמה שנים טובות ואם הייתי בגילו נניח שהז היה סביר אבל אתם מפספסים את הפרט הקריטי בסיפור.
אנונימית
לא ושאני פעם אחת הלכתי לתחנה מהעבודה ומישהו בא ממש מהר מתקרב אליי ושואל איפה הרחוב הזה נמצא אמרתי לו למעלה .. בטח חשב שאני יעלה איתו.. ופניתי לתחנה שלי והוא אמר לי אה.. את לא מלווה.
אמרתי לא
לקח לי זמן להבין למה הוא התכוון
אמרתי לא
לקח לי זמן להבין למה הוא התכוון
אף בן אדם לא אמור לדעת בת כמה את אז יכול להיות שנראית לו יותר גדולה וזה מובן והגיוני שיקרה
שואל השאלה:
איפה הטקט אמאלה
ליטרלי אפשר להבחין בין ילדה לבחור .
איפה הטקט אמאלה
ליטרלי אפשר להבחין בין ילדה לבחור .
אנונימית
מאיפה לו שאת לא בעניין מלכתחילה?
היום בנות 14 לא נראות רחוק ממבוגרות יותר, זה לא כמו אצל בנים
היום בנות 14 לא נראות רחוק ממבוגרות יותר, זה לא כמו אצל בנים
אנונימי
באותו הנושא: