19 תשובות
אם את לחוצה לראות אותו שהוא כועס עלייך זה דגל אדום של החיים וממליץ להפרד
מלחיץ את מי? אבא? אקס? אח גדול? ובעיקר שילחץ.. מה ששלו שלו. וזה לגמרי שלו.
שואל השאלה:
^^לא אופציה. אני מניחה שאם גברים אחרים היו בסיטואציה הזאת הם גם היו כועסים על הבת זוג שלהם.
לקחתי על עצמי החלטה למרות הסיכוי שאני עלולה להיפצע או יותר גרוע והוא ממש כועס עליי שאני עושה את זה
^^לא אופציה. אני מניחה שאם גברים אחרים היו בסיטואציה הזאת הם גם היו כועסים על הבת זוג שלהם.
לקחתי על עצמי החלטה למרות הסיכוי שאני עלולה להיפצע או יותר גרוע והוא ממש כועס עליי שאני עושה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
8 דקות
בן זוג
8 דקות
בן זוג
אנונימית
מלחיץ את בן זוג שלך לראות את חבר שלך? טוב לא הבנתי. אבל בכל מקרה כשמישהו לחוץ וכועס (ולא משנה מה עשית או חושבת שעשית), אז אמורים לדבר על זה, לא? להבין את הנקודה הספציפית. והנקודה הספציפית זה בדרך כלל פחד מזה שיקרה משהו. ואז לדבר על המשהו הזה לעומק ולהרגיע.
שואל השאלה:
סורי, תיקנתי
סורי, תיקנתי
אנונימית
שואל השאלה:
דיברתי איתו מלא. הוא לא מוכן לקבל את מה שהחלטתי. והוא כועס עליי שאני עושה את זה למרות שהוא ביקש שלא.
הוא פשוט דואג שיקרה לי משהו וזה מובן הוא איבד הרבה אנשים
דיברתי איתו מלא. הוא לא מוכן לקבל את מה שהחלטתי. והוא כועס עליי שאני עושה את זה למרות שהוא ביקש שלא.
הוא פשוט דואג שיקרה לי משהו וזה מובן הוא איבד הרבה אנשים
אנונימית
יכולה להבין אותך.. זה לא לחץ כי הוא כועס זה לחץ כי את לא יודעת מה לעשות.
תדברו על מה שגרם לו לכעוס, תתנצלי ותנסי לתקן. הכל בזוגיות זה תקשורת
תדברו על מה שגרם לו לכעוס, תתנצלי ותנסי לתקן. הכל בזוגיות זה תקשורת
שואל השאלה:
אני לקחתי על עצמי החלטה למרות שהוא ביקש שלא אעשה את זה ואני בכל זאת עושה את זה, למרות ששמעתי אותו בוכה ומתחנן.
אני מבינה את הכעס שלו, אבל זה משהו שאני לא יכולה לוותר עליו. והוא מפחד שיקרה לי משהו.
אני לקחתי על עצמי החלטה למרות שהוא ביקש שלא אעשה את זה ואני בכל זאת עושה את זה, למרות ששמעתי אותו בוכה ומתחנן.
אני מבינה את הכעס שלו, אבל זה משהו שאני לא יכולה לוותר עליו. והוא מפחד שיקרה לי משהו.
אנונימית
אולי פשוט תסבירי מה העניין במקום כל הרמזים...
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יןדעת אם אני יכולה לספר כאן
אני לא יןדעת אם אני יכולה לספר כאן
אנונימית
מוזמנת לפרטי באהבה
שואל השאלה:
^אני יכולה לכתןב לך?
^אני יכולה לכתןב לך?
אנונימית
את אנונימית, נראה לי שיהיה לך שווה לספר כאן כי תקבלי דעות מאנשים שונים. דווקא סבבה לשתף פה. דווקא בפרטי זה כן קצת חושף אותך.
(זו את שנכנסת ללבנון? יש לשתיכן אנרגיה דומה)
(זו את שנכנסת ללבנון? יש לשתיכן אנרגיה דומה)
שואל השאלה:
כן..
כן..
אנונימית
שואל השאלה:
אחי אתה קריפי
אחי אתה קריפי
אנונימית
כן בטח
כן קצת קריפי :) לכל בן אדם יש אנרגייה ייחודית חח גם בכתיבה, אפילו רק בתנועה כשרואים צללית של בן אדם הולך - מי שמיומן ידע ישר מי זה אם הוא כבר נתקל בו בעבר. אולי זה קטע של אוטיסטים כמוני לא יודע.
בקיצור, תקבלי החלטות בחיים בשביל עצמך. ההתמודדות של אחרים עם הרגשות שזה מעלה להם, זה בעיקר העבודה שלהם. את לא יכולה לבזבז את המשאבים שלך בטיפול בכולם. ככה אני חושב.
בקיצור, תקבלי החלטות בחיים בשביל עצמך. ההתמודדות של אחרים עם הרגשות שזה מעלה להם, זה בעיקר העבודה שלהם. את לא יכולה לבזבז את המשאבים שלך בטיפול בכולם. ככה אני חושב.
מה החלטת?
באותו הנושא: