3 תשובות
לכבד את זה, למרות שאני ממש ממש יודעת איך את מרגישה כי הייתי מרגישה את אותו הדבר כמוך כנראה, אבל אין לך ברירה פשוט תכבדי את זה ותנסי להסיח את דעתך
שואל השאלה:
באלי לבכות.
אנונימית
תלוי כמה הוא מבקש. אם עכשיו היית מדבר איצו פעם כל היום. ופתאום הוא לא רוצה שתדבו כמעט בכלל זה לא הוגן כלפייך. ברור צריך לכבד והכול אבל מה איתך. לדעתי דברי איתו על תראי איך את יכולה לתת לו את הזמן שלו אבל בו זמנים שתוכלו להיות יחד.
אני הייתי בקשר שכמעט הגיע לזוגיות במשך חודש. ואני יכול להגיד לך היא הייתה בעניין שלי אבל יום אחד היא מדברת איתי ויום אחר אני מוצא את עצמי שולח לה הודעה והיא עונה לי סוף יום. היא עברה הרבה ועוד עוברת אז אני לא מאשים אותה אבל זה קשוח.
קיצור תקשורת זה חשוב בהצלחה, אם תרצי לפרט יותר איך הקשר מוזמנת לכתטב לי.