6 תשובות
כי את לא התנתקות ממנו לגמרי
שואל השאלה:
התנתקתי ממנו לגמרי וחשבתי עליו פעם בשלושה חודשים-חצי שנה כל הזמן הזה והיום ממש חשבתי עליו במקרה ונכנסתי לאינסטגרם שלו לא חשבתי שזה יזיז לי אם אני אראה מישהי
התנתקתי ממנו לגמרי וחשבתי עליו פעם בשלושה חודשים-חצי שנה כל הזמן הזה והיום ממש חשבתי עליו במקרה ונכנסתי לאינסטגרם שלו לא חשבתי שזה יזיז לי אם אני אראה מישהי
אנונימית
את רק מראה בתודה שלך שאת כל הזמן הזה רצית קשר איתו עצם זה שהוא מעניין אותך זה אומר שלא בדיוק התנתקת
כי היה ביניכם חיבור רגשי. זה לא משהו שנמחק מהמוח. זה טבעי להרגיש משהו. את לא רובוט.
אם את נכנסת לאינסטגרם שנים אחרי כנראה לא התגברת
שואל השאלה:
אני נכנסת גם לפייסבוק של המורה שלי ושל כל מי שאני מכירה מה הקשר
אני נכנסת גם לפייסבוק של המורה שלי ושל כל מי שאני מכירה מה הקשר
אנונימית
באותו הנושא: