התחברות
הרשמה
בגרות במדעי המחשב אם מבקשים לרשום לפעולה מסוימת, אני יכול לרשום פעולת עזר ולהשתמש בה בפעולה שביקשו לכתוב?
25 ביוני 2026, 10:59
מדעי המחשב
פעילויות
4 תשובות
כן
אנונימית
יס
א
אובססיבית למופלאה
כן
P
P$YCH
כן אבל אז צריך לכתוב במפורש טענת כניסה ויציאה
1
1234577
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
הבגרות במדעי המחשב היא על דף או אשכרה במחשב?
איפה אפשר לתרגל לבגרות במדעי המחשב חוץ מבגרויות?
למה הרמה של מדעי המחשב שמלמדים במדעי המחשב והבגרות כלכך נמוכה?
מבקשים ממני לרשום עיר, רשמתי ואחכ מבקשים בנוסף לרשום ישוב מה אני אמורה לרשום?
מה ההבדל בין בגרות במדעי המחשב לבין תואר במדעי המחשב?
מה יותר קשה בגרות במתמטיקה 4 יחידות או בגרות במדעי המחשב?
אם מבקשים לצטט בבגרות בתנ"ך אפשר פשוט לרשום מספר פסוק במקום?
בגרות במחשבים זו בגרות במדעי המחשב?
איך להצליח לעבור את הבגרות במדעי המחשב מבלי לדעת מדעי המחשב?
מה יותר קשה בגרות במתמטיקה 4 יח"ל או בגרות במדעי המחשב 5יח"ל?
נראלכם יורידו יותר מ6 נקודות (מתוך 20) בבגרות במדעי המחשב על ששכחתי לרשום return false בסוף אחת הפעולות?