5 תשובות
יחסית גבוה
אין סיכוי
אני התגייסתי בחמישי ויום למחרת שיחררו אותנו אין מצב שאתם סוגרים שבת ראשונה אלא אם כן אתם ממש חסרי מזל
שואף ל-0
יש סיכוי
התחברות ל