26 תשובות
הוא לא מצפה ממך להיות מושלמת על הפעם הראשונה, לומדים ומתפתחים ביחד, גם בקטע הזה
פשוט תדאגי לתקשר איתו, להגיד לו אם את מרגישה לא בנוח
את חושבת שאת מוכנה? לא רק כי הוא רוצה?
אם כן אז עם תקשורת תגידי לו שזה מלחיץ אותך (לגיטימי לחלוטין)
אז תנסי לדבר איתו על זה
להבין מה זה אומר לקחת את זה שלב אחד קדימה, להגיד לו שתקחו את זה יותר לאט
שואל השאלה:
זה לא קשור...
אני פשוט ארגיש לא בנוח ולא מוכנה
אבל כמו שאמרתי..מצד שני אני אני כן רוצה שנתקדם בזוגיות
אנונימית
אז תדסרי איתו ואולי תקחו את זה בצעדים הרבה יותר קטנים
תתחילו ממה שכן מרגיש לך בנוח ולאט לאט תמשיכו
התכוונתי איך הוא נשאר איתך שנה וחצי בלי לקדם את זה , אין מה לקדם את זה פשוט עושים את זה אין דבר כזה דבר בשל לא בשל
דברו על זה. לא חייבים לקפוץ למים, יש עוד באמצע. תתחילו בקטן, אתם לא חייבים ישר לשכב. זה סתם ירגיש לא נכון.
דברי איתו על הרצון והפחד, ולאט לאט תמצאו את מה שנכון לכם בלי ששניכם תרגישו שנחצה גבול
בהצלחה
שואל השאלה:
^^כי לא כולם כמוך ויוצאים עם מישהי בשביל הגוף שלה.
אנחנו מאד רומנטיים אחד עם השני
והוא ידע שאני לא מוכנה לזה אז הוא אפילו לא שאל כי הוא מכבד אותי.
אנונימית
זה לא קשור לרוצה רק בגלל הגוף זה משהו בסיסי שהופך אתכם לזוג ואם אתם נשארים ככה אז אין הבדל בינכם לזוג ידידים
שואל השאלה:
^זה ממש לא משהו בסיסי...אולי רק אצלך
אנחנו יוצאים כי אנחנו אוהבים אחד את השנייה ושנינו חיכינו שנהיה מוכנים ואם היה לו כל כך חשוב שכבר נעשה את זה אז הוא היה אומר לי...
אנחנו מאד פתוחים אחד עם השנייה
אנונימית
בטח שיש הבדל ביניהם לבין ידידים. לא להיות בלתי
זה ממש לא משהו בסיסי ולא איזה תנאי לזוגיות
זה כל כך מטומטם להגיד את זה
יש מלא זוגות שלא שוכבים והזוגיות שלהם יותר יפה מזוגיות של אנשים שכן שוכבים
אין טעם שתזכירי אותי אני אומר שזה לא תקין ואין שום הבדל בין ידידים אליכם , אין כזה דבר לא בנויה אחרי שנה וחצי משהו לא תקין בקשר
אחי אבל ידידים לא מתנשקים, לא אוהבים אהבה של זוג, לא קונים מתנות ביום הולדת (לפחות לא מתנות כמו של זוגות), לא בהכרח מכירים להורים ולא רוצים להתחתן
ואגב, יש ידידים ששוכבים אז זה אומר שהם זוג? לא
תפסיקו להתייפייף אתם לא הייתם רוצים לצאת עם מישהי ששנה וחצי אתם לא שוכבים איתה די לבלבל את המוח דיי
שואל השאלה:
^^^משהו מאד תקין בקשר.
וסליחה באמת שלשכב זה לא הדבר הראשון שאנחנו רוצים לעשות
אנחנו מאד רומנטיים ויוצאים הרבה מאד.
הוא לא מפסיק לדבר עלי עם חברים שלו ורואים הכל על העיניים שלו.
אני פשוט לא הרגשתי מוכנה עד עכשיו והוא כיבד אותי.
אם הוא לא היה מכבד אותי,רק אז הייתי אומרת שמשהו לא תקין בקשר
אנונימית
אני לא רוצה לשכב לפני חתונה, באור שאני רואה שאני לא משקר לך
ואם אתה רואה בחברה שלך חובה לשכב איתה אז הבעיה היא בך
אז אולי אם הוא העיר לך על זה שהוא רוצה לקדם את הקשר אומר שהוא רוצה כבר לעשות? נמאס לו לחכות? תעשי חושבים
ואולי זה כי הוא מרגיש איתה מספיק בנוח ובא לו לקחת את הקשר צעד קדימה? תעשה חושבים
שואל השאלה:
^6 עובדה שהוא כן.
תאמין לי שאם היינו רוצים היינו שוכבים על היום הראשון שבו יצאנו.
שנינו לא רצינו ובעיקר אני
זה בחירה שלו ואם הוא היה מרגיש שבא לו שנשכב לפני...וואללה הוא היה אומר לי.
אנונימית
אלוהים ישמור איך היא לא בסדר? אתה רוצה שהוא יאנוס אותה? למה היא חייבת לשכב איתו? שקט אתה עושה נזק
תעשו מה שבא לכם לא אכפת לי אני אומר שזה חשוב לא אמרתי שזה הדבר היחיד שחשוב
אם את עדיין לא מוכנה אז לא.
שואלת השאלה אל תקשיבי לו^^

כל תגובה שהוא כתב פה מפגרת יותר מהקודמת


תדברי עם חבר שלך, תגידי לו מה את מרגישה.
הכי חשוב שתענו את זה כששניכם רוצים בזה ומרגישים *מוכנים*.
אנונימית
אם את לא מוכנה אז אל תעשי, את תתחרטי על זה.
ותבקשי ממנו שיהיה עדין איתך זה הכל
התחברות ל