7 תשובות
לא בהכרח.
כן אבל גם אתה יכול
לאו דווקא
אבל באופן כללי בכלל לא כדאי לחזור לאקסים
אבל באופן כללי בכלל לא כדאי לחזור לאקסים
שואל השאלה:
אבל היא זו שרצתה לסיים את זה ובמשך שלושה שבועות הקשר שלנו היה יבש לפני הפרידה והיא אמרה שהיא צריכה קצת מרחב ולחשוב על מה היא עושה בחיים וכל זה.
אני פשוט באמצע החיים אמור לשלוח לה "היי"?
אבל היא זו שרצתה לסיים את זה ובמשך שלושה שבועות הקשר שלנו היה יבש לפני הפרידה והיא אמרה שהיא צריכה קצת מרחב ולחשוב על מה היא עושה בחיים וכל זה.
אני פשוט באמצע החיים אמור לשלוח לה "היי"?
אנונימי
תלוי אם סיימתם ביחסים טובים
פשוט תביא לה את המרחב, והיא תבוא אלייך אם היא רוצה את זה ואם עובר קצת יותר זמן
פשוט תשלח לה איך היא עכשיו ומה קורה איתה וכזה רק אם בא לך
פשוט תביא לה את המרחב, והיא תבוא אלייך אם היא רוצה את זה ואם עובר קצת יותר זמן
פשוט תשלח לה איך היא עכשיו ומה קורה איתה וכזה רק אם בא לך
אף אחד לא צריך, זה כל הקטע בפרידה, מי אמר שהיא רוצה כדי לשלוח
לא בהכרח, אבל לדעתי עדיף לעבור הלאב מאשר לחכות למשהו שאולי לא יקרה
באותו הנושא: