10 תשובות
לא
אנונימי
בהתחשב לזה שהציון מ150 זא שירדו לך המון נקודות.. זה לא אומר שאת גרועה פשוט את יכולה בוודאות יותר
את לא גרועה ואני אוהבת אותך וגאה בך
כי את האדם שאת בלי קשר לכמה קיבלת
כי את האדם שאת בלי קשר לכמה קיבלת
אני קיבלתי 24..
את לא גרועה
את לא גרועה
לא.
לכולנו יש חולשות וחוזקות
יש מצב שמתמטיקה זה לא הצד החזק שלך
זה לא אומר שאת גרועה חלילה ❤
לכולנו יש חולשות וחוזקות
יש מצב שמתמטיקה זה לא הצד החזק שלך
זה לא אומר שאת גרועה חלילה ❤
שואל השאלה:
תודה לכןן❤❤ פשוט מרגיש לי גרוע ב3 יחל לקבל ציון כזה
לשפר לדעתכן ?
תודה לכןן❤❤ פשוט מרגיש לי גרוע ב3 יחל לקבל ציון כזה
לשפר לדעתכן ?
אנונימית
תשפרי
מה יש לך להפסיד
מה יש לך להפסיד
שואל השאלה:
מה המגן שלך??^
מה המגן שלך??^
אנונימית
20
שואל השאלה:
אומייגאד נעשה שתינו מועד ב
אומייגאד נעשה שתינו מועד ב
אנונימית
באותו הנושא: