התחברות
הרשמה
מי שעושה בגרות במדמח היום של 371 פליז כנסו
יש לכם טיפים לזה? אני די לחוצה וגם חשבתי להיכנס עם טלפון אבל אני לא יודעת
התכנון שלי לשאלות זה הטבלת מעקב שתיים מהפרק השני ואולי עוד אחת מהפרק הראשון
25 ביוני 2026, 10:21
3 תשובות
דבר ראשון אל תכנסי עם טלפון.
יש חומר פתוח, את יכולה עכשיו לעבור על כמה שאלות מבגרויות קודמות.
זה לא אמור להיות שאלון קשה, השאלות די בסיסיות לרוב.
א
אבא סנטה
סליחה זה לא קשור אבל הבגרוץ ב12 וחצי לכולם נכון?
אנונימית
נכון
א
אבא סנטה