3 תשובות
דבר ראשון אל תכנסי עם טלפון.
יש חומר פתוח, את יכולה עכשיו לעבור על כמה שאלות מבגרויות קודמות.

זה לא אמור להיות שאלון קשה, השאלות די בסיסיות לרוב.
סליחה זה לא קשור אבל הבגרוץ ב12 וחצי לכולם נכון?
אנונימית
נכון