8 תשובות
לא
לא.
לא
אני אישית פחות מכיר את העולם הזה אבל אני בטוח ששלוש שניים שהם יתנו בשביל המדינה שלהם לא יהרסו להם את החיים
ממש לא
כל אחד ואחד מהם צריך להיות בלשכת גיוס
זה כמו להגיד שגופה של לוחם שווה לתפילה לאימא שכולה
זה לא מעמד שווה
לא הוגן בכלל
והם מקבלים מספיק תקציבים לקרקס הזה
כל אחד ואחד מהם צריך להיות בלשכת גיוס
זה כמו להגיד שגופה של לוחם שווה לתפילה לאימא שכולה
זה לא מעמד שווה
לא הוגן בכלל
והם מקבלים מספיק תקציבים לקרקס הזה
כן אבל לא כולם
לא
ואם כן אז לא במקום
ואם כן אז לא במקום
לא
אם כן אז גם אני יכולה לומר שאני לומדת מדעים ומאמינה במדעים ולכן מגיע לי לא להתגייס על זה פלוס לקבל על זה כסף
אם כן אז גם אני יכולה לומר שאני לומדת מדעים ומאמינה במדעים ולכן מגיע לי לא להתגייס על זה פלוס לקבל על זה כסף
אנונימית
באותו הנושא: