14 תשובות
לדעתי לאף אחד לא מגיע השנה אבל לרפאלה ועומר הכי לא מגיע מצידי אלירן גל ונועם אחד מהם צריכים לזכות
לגל רק על מה שהעבירו אותה בבית
אין בעיה שזו יכולה להיות אסטרטגיה או משחק כלשהו
אבל ההתנהגות של הדיירים שכולם עליה והיא בסופו של דבר נלחמת לבד
ורפאלה עם ההתנהגות הרשעית הזאת איכס רק על זה הייתי רוצה שגל תזכה
אין בעיה שזו יכולה להיות אסטרטגיה או משחק כלשהו
אבל ההתנהגות של הדיירים שכולם עליה והיא בסופו של דבר נלחמת לבד
ורפאלה עם ההתנהגות הרשעית הזאת איכס רק על זה הייתי רוצה שגל תזכה
עומר
אלירן או עומר
לנועם (שאני מאוד אוהב ) לא מגיע לזכות , כי על מה ולמה ? הוא לא עשה כלום. גל הייתה שחקנית והרסה את העונה (לא שהיא לא הייתה הרוסה) . אלירן יכול ליהות שמגיע לו אני לא רואה סיבה שלא מגיע לו אבל גם לא שמגיע לו יותר מידי , עומר היה אחלה גבר ומגיע לו לזכות, ורפאלה אייקונית וזאת גם ככה עונה משעממת אז לפחות שפעם ראשונה דיירת מהכנסה השנייה תזכה
אנונימי
תכלס גם עומר שחקן לא רק גל וחוץ מזוגיות עם שלי הוא לא באמת הראה את עצמו וזה שהוא והחברים שלו הרגו אוגר פעם רק מראה כמה הוא בן אדם מגעיל
עומר
רפאלה באלי שפעם אחת דיירת כניסה שניה תזכה ואז הם יפסיקו לזלזל כבר בכניסה השניה ולא תהיה התנשאות עליהם כל שנה מחדש
התעלמתם מקורן אני בוכה
ציינתם את כולם חוץ ממנו, גם במי שמתאים לזכות וגם מי שלא
ציינתם את כולם חוץ ממנו, גם במי שמתאים לזכות וגם מי שלא
אנונימי
כי קורן הודח, הוא לא חלק מהגמר
אמן רפאלה, צריך כבר שדיירת מכניסה שנייה תזכה ובעיניי לה הכי מגיע, והיא חד משמעית הצילה את העונה והייתה הכי אמיתית שיש!!!
מבחינתי קורן היה צריך לזכות.
אם לא הוא, אז אף אחד.
כל חמישיית הגמר הזאת שחקנים.
אם לא הוא, אז אף אחד.
כל חמישיית הגמר הזאת שחקנים.
אף אחד כולם מוזרים
גל.
גם בכללי רפאלה קנתה את מקומה בגמר, אמא שלה המנכלית של ויצ"ו למי שלא יודע, אין מצב שהיא שמה כי אוהבים אותה באמת.
היא גזענית אם לא שמתם לב היא רק יורדת על עדות המזרח ששמים תבלינים ועושים הפרשות חלה.
אני גם לא מבינה איך היא נשארה על פני קורן זה בכלל הזייה.
גם בכללי רפאלה קנתה את מקומה בגמר, אמא שלה המנכלית של ויצ"ו למי שלא יודע, אין מצב שהיא שמה כי אוהבים אותה באמת.
היא גזענית אם לא שמתם לב היא רק יורדת על עדות המזרח ששמים תבלינים ועושים הפרשות חלה.
אני גם לא מבינה איך היא נשארה על פני קורן זה בכלל הזייה.
אנונימית