4 תשובות
אם יש לך אח או אחות, אתה לא בן יחיד
שואל השאלה:
הבנתי מחברים שגם כאלה שיש להם רק אחיות ובן אחד במשפחה גם הוא מוגדר כבן יחיד
אנונימי
ילד יחיד זה בן אדם (בן או בת) שגדל ללא אחים, ככה שהוא מהווה הילד היחיד שהוריו הביאו לעולם או היחיד שגידלו.

ככה שלא מדובר רק בבנים, אלא גם בבנות. יש גם בנות שנחשבות ילדה יחידה.
מהידוע לי, הוא לא נחשב בן יחיד
אבל מומלץ לבדוק
אני חושבת שזה השתנה כבר מזמן
התחברות ל