13 תשובות
כנראה שכן אסור טיפקס תדברי עם המורה שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אבל חיפשתי בגוגל ולא מצאתי מקום שאומר שאסור טיפקס
אבל חיפשתי בגוגל ולא מצאתי מקום שאומר שאסור טיפקס
אנונימית
יכולים בקלות בטענה לחשד להעתקה
אל תביאו בקלמר דברים שגם ככה אסור להשתמש בהם, מרקרים, טיפקסים, עטים מחיקים וכולי
סתם להסתכן ולשחק באש
מקווה שלא יקרה שום דבר, בעיקר אם לא עברת על אף חוק
אל תביאו בקלמר דברים שגם ככה אסור להשתמש בהם, מרקרים, טיפקסים, עטים מחיקים וכולי
סתם להסתכן ולשחק באש
מקווה שלא יקרה שום דבר, בעיקר אם לא עברת על אף חוק
^^תמיד אסור טיפקס
מקווה שזה פשוט יגמר בזה שלא תוכלי לערער ולא יהיה פסילה
מקווה שזה פשוט יגמר בזה שלא תוכלי לערער ולא יהיה פסילה
מותר מרקרים פשוט לוודא שזה לא יפריע לסריקה
שואל השאלה:
^^ גם במדמח? שאלתי את המורה שלי לפני והיא אמרה שזה בסדר
וגם גמיני אומר שזה בסדר
פשוט כולם פה אומרים שלא
^^ גם במדמח? שאלתי את המורה שלי לפני והיא אמרה שזה בסדר
וגם גמיני אומר שזה בסדר
פשוט כולם פה אומרים שלא
אנונימית
גם במבחנים בביה"ס אסור כעקרון, לרוב
ניתן לענות בעט כחול או שחור בלבד ואסור להשתמש בעיפרון או בטיפקס.
מויקיפדיה
ניתן לענות בעט כחול או שחור בלבד ואסור להשתמש בעיפרון או בטיפקס.
מויקיפדיה
שואל השאלה:
^ אומרים את זה בגלל הסריקה, לא? לא בגלל שזה חשד להעתקה
^ אומרים את זה בגלל הסריקה, לא? לא בגלל שזה חשד להעתקה
אנונימית
שואל השאלה:
טוב בסדר זה לא כזה משנה לא בא לי לחפור
תודה על העזרה!!
טוב בסדר זה לא כזה משנה לא בא לי לחפור
תודה על העזרה!!
אנונימית
מרקרים בגלל הסריקה
טיפקס בגלל חשד להעתקה
מה אם כתבת תשובה נכונה שם, מישהו ראה, ואז מחקת?
אם רוצים למחוק, מוחקים עם קשקוש מעל או מוחקים את כלל הדף באיקס גדול, לא במרקר!, וכותבים טיוטה בגדול
אצלנו במבחנים בביה"ס זה היה נגמר בזה שלא היית יכולה לערער
טיפקס בגלל חשד להעתקה
מה אם כתבת תשובה נכונה שם, מישהו ראה, ואז מחקת?
אם רוצים למחוק, מוחקים עם קשקוש מעל או מוחקים את כלל הדף באיקס גדול, לא במרקר!, וכותבים טיוטה בגדול
אצלנו במבחנים בביה"ס זה היה נגמר בזה שלא היית יכולה לערער
טיפקס אסור.
זה דבר ידוע.
גם עיפרון לא רצוי, רק עטים.
מעבירים קו, פשוט מאד.
אם מדובר נניח במחיקת שאלה שלמה - מעבירים איקס גדול או מספר איקסים על השאלה, עד שברור כי אין לקרוא אותה.
מקווה שינהגו במידת הרחמים ולא יפסלו
זה דבר ידוע.
גם עיפרון לא רצוי, רק עטים.
מעבירים קו, פשוט מאד.
אם מדובר נניח במחיקת שאלה שלמה - מעבירים איקס גדול או מספר איקסים על השאלה, עד שברור כי אין לקרוא אותה.
מקווה שינהגו במידת הרחמים ולא יפסלו
כן.
אסור להשתמש בטיפוס.
אסור להשתמש בטיפוס.
בטיפקס
באותו הנושא: