8 תשובות
שואל השאלה:
מפחידה אותי המחשבה שלא אוהב מישהו/מישהי כמו שאהבתי אותה
אבל זה לא ריאלסטי, נכון? יש מלא אנשים בעולם..
מפחידה אותי המחשבה שלא אוהב מישהו/מישהי כמו שאהבתי אותה
אבל זה לא ריאלסטי, נכון? יש מלא אנשים בעולם..
אנונימית
אני אחרי 4 שנים עדיין עם אותה המחשבה שלא אוהב בחיים גבר כמו שאהבתי אותו ..
וזה בסדר המחשבה הזאת
כי חווינו אהבה גדולה מאוד
אבל כל מקרה לגופו
יש כאלה שבאמת קשה להם לשחרר אחרי כמה שנים
יש כאלה אחרי שבוע
ויש כאלה שאהבה אחרת תעשה להם טוב
וזה בסדר המחשבה הזאת
כי חווינו אהבה גדולה מאוד
אבל כל מקרה לגופו
יש כאלה שבאמת קשה להם לשחרר אחרי כמה שנים
יש כאלה אחרי שבוע
ויש כאלה שאהבה אחרת תעשה להם טוב
תראי גם אני הייתי כמוך אהבתי מישהי שהיה לה חבר וזה היה כואב אני מבינה אותך לגמרי
לדעתי בסופו של דבר את תכירי מישהי אחרת ברור יש מלא אנשים אני חושבת שזה הגיוני שתרגישי ככה אם באלך תנתקי קשר כדי שזה לא יכאב לך עוד יותר
לדעתי בסופו של דבר את תכירי מישהי אחרת ברור יש מלא אנשים אני חושבת שזה הגיוני שתרגישי ככה אם באלך תנתקי קשר כדי שזה לא יכאב לך עוד יותר
שואל השאלה:
אז מה עושים?...
מתנקים קשר? כי זה יכאב לי מאוד
או שנשארים חברות? כי גם זה יכאב, לדעת שאני לא מספיק (אפילו שזה לא הוגן להשוות, היא פשוט לא נמשכת לבנות)..
שתי האופציות ממש כואבות
היא אחת החברות הכי טובות ושהכי אהבתי אי פעם
אז מה עושים?...
מתנקים קשר? כי זה יכאב לי מאוד
או שנשארים חברות? כי גם זה יכאב, לדעת שאני לא מספיק (אפילו שזה לא הוגן להשוות, היא פשוט לא נמשכת לבנות)..
שתי האופציות ממש כואבות
היא אחת החברות הכי טובות ושהכי אהבתי אי פעם
אנונימית
תראי זה לא משנה מה תבחרי זה יכאב כי מצד אחד גם לא תהיי איתה בקשר זה יכאב כי היא חברה מאוד טובה שלך מצד שני אם את בקשר איתה אז זה באמת כואב לראות אותה עם מישהו אחר בזמן שאת אוהבת אותה יכול להיות אבל שזה יעבור לך מתישהו ותאהבי מישהי אחרת בעתיד ואז ככה תוכלי להיות חברה שלה עדיין כרגע אבל את צריכה להחליט אם את רוצה להישאר איתה בקשר או לא
תראי אני אהיה איתך הכי כנה וישיר שיש
בעיניי התגובה שלך קצת מוגזמת, ואת חייבת רגע להתאפס
בסופו של דבר לא יצאתם לא היה שם שום דבר הדדי וכמו שכבר אמרת היא סטרייטית.
פיתחת לעצמך בראש סיפור וציפיות שלא באמת קשורים למציאות, והמשכת איתם במשך שלוש שנים
היית צריכה לקחת בחשבון מלכתחילה בעיניי שיצא מצב שיש/יהיה לה בן זוג בסוף.
לגבי השאלה שלך אם לנתק קשר? זה לגמרי שלך אבל בתכלס לפי מה שאת מתארת אין פה באמת יותר מדי קשר ביניכן בשביל לנתק אותו
את פשוט צריכה ללמוד להתמודד עם האכזבה להבין שזה לא סוף העולם ולשחרר את הפנטזיה הזאת
לגבי החשש שלך שלא תאהבי ככה שוב ברגע שתמצאי מישהי שזה יהיה איתה הדדי ואמיתי את תביני שמה שהרגשת עד עכשיו היה בעיקר בתוך הראש שלך וזה ירגיש הרבה יותר טוב
בעיניי התגובה שלך קצת מוגזמת, ואת חייבת רגע להתאפס
בסופו של דבר לא יצאתם לא היה שם שום דבר הדדי וכמו שכבר אמרת היא סטרייטית.
פיתחת לעצמך בראש סיפור וציפיות שלא באמת קשורים למציאות, והמשכת איתם במשך שלוש שנים
היית צריכה לקחת בחשבון מלכתחילה בעיניי שיצא מצב שיש/יהיה לה בן זוג בסוף.
לגבי השאלה שלך אם לנתק קשר? זה לגמרי שלך אבל בתכלס לפי מה שאת מתארת אין פה באמת יותר מדי קשר ביניכן בשביל לנתק אותו
את פשוט צריכה ללמוד להתמודד עם האכזבה להבין שזה לא סוף העולם ולשחרר את הפנטזיה הזאת
לגבי החשש שלך שלא תאהבי ככה שוב ברגע שתמצאי מישהי שזה יהיה איתה הדדי ואמיתי את תביני שמה שהרגשת עד עכשיו היה בעיקר בתוך הראש שלך וזה ירגיש הרבה יותר טוב
שואל השאלה:
^ אתה צודק. הייתי צריכה לשמוע את זה. אבל יכולת להתנסח עם קצת יותר עדינות.
זה לא מוגזם להיות עצוב כשאתה מבין שאתה יכול לאבד מישהו שאתה אוהב.
^ אתה צודק. הייתי צריכה לשמוע את זה. אבל יכולת להתנסח עם קצת יותר עדינות.
זה לא מוגזם להיות עצוב כשאתה מבין שאתה יכול לאבד מישהו שאתה אוהב.
אנונימית
צודקת יכולתי להתנסח יותר בעדינות
אבל רציתי לשים לך סוג של מראה להראות לך מה שאני רואה בעיניים נטרליות לחלוטין
חבל שתפגעי ותתקעי על בן אדם שלא לצורך וגם שאין איתו שום עתיד אפילו לא טיפה בגלל הנטייה מינית שלה
וצודקת זה לא מוגזם להיות עצוב שאתה מאבד מישהו
אבל אני לא דיברתי שזה מה שמוגזם התכוונתי שאני חושב שהתגובה מוגזמת הניתוק הקשר והדברים והאלה כי תזכרי שהיא לא יודעת מה עובר לך בראש והיא לא יודעת מה את מרגישה וחושבת עליה ואם את פשוט תעשי לה שיחה משום מקום או שפשוט תהיי קרה רעה אליה כזה זה יהיה לה מאוד מוזר ואני חושב שסתם תאבדי חברה
אני חושב שאת מבולבלת כי באמת פיתחת לעצמך סיפור שלם בראש שאני מבין אותך כל אחד עם הקראש שלו היה באיזה סרט שיש שם איזה משהו
אבל בסוף זה רק בראש שלו והמוח שלנו משחק איתנו ואין שם כלום
אני באמת מאמין שתאהבי שוב ותאהבי אפילו פי מיליון יותר ממה שאהבת אותה כי אהבה הזאת תהיה הדדית והיא תהיה מוחשית ולא רק בגבולות הדימיון
אבל רציתי לשים לך סוג של מראה להראות לך מה שאני רואה בעיניים נטרליות לחלוטין
חבל שתפגעי ותתקעי על בן אדם שלא לצורך וגם שאין איתו שום עתיד אפילו לא טיפה בגלל הנטייה מינית שלה
וצודקת זה לא מוגזם להיות עצוב שאתה מאבד מישהו
אבל אני לא דיברתי שזה מה שמוגזם התכוונתי שאני חושב שהתגובה מוגזמת הניתוק הקשר והדברים והאלה כי תזכרי שהיא לא יודעת מה עובר לך בראש והיא לא יודעת מה את מרגישה וחושבת עליה ואם את פשוט תעשי לה שיחה משום מקום או שפשוט תהיי קרה רעה אליה כזה זה יהיה לה מאוד מוזר ואני חושב שסתם תאבדי חברה
אני חושב שאת מבולבלת כי באמת פיתחת לעצמך סיפור שלם בראש שאני מבין אותך כל אחד עם הקראש שלו היה באיזה סרט שיש שם איזה משהו
אבל בסוף זה רק בראש שלו והמוח שלנו משחק איתנו ואין שם כלום
אני באמת מאמין שתאהבי שוב ותאהבי אפילו פי מיליון יותר ממה שאהבת אותה כי אהבה הזאת תהיה הדדית והיא תהיה מוחשית ולא רק בגבולות הדימיון
באותו הנושא: