אני עכשיו אצל סבא שלי, אבא שלי אמור לבוא הערב להסיע אותו אלינו לבית לשבת. הבעיה היא שאני לא אמורה להיות בשבת בבית, אבל אני צריכה לנסוע רק בשישי לאיפה שאני אהיה בשבת. אז אמא שלי אמרה שהכי הגיוני לבקש ממנו מפתח ואז פשוט להישאר כאן ללילה, ושבוע הבא כשהוא אמור לחזור, לעבור כאן לכמה שעות ולהחזיר לו. הבעיה היא שהם ממש פרנואידים לגבי הדברים האלה ולא מוכנים להביא מפתחות. מפחיד אותו שישכחו לנעול או משהו, וזה גם לא עוזר להסביר שאני אנעל כי בגלל שזה מפחיד אותו הוא פשוט אומר שלא, הוא לא ייסע אלינו פשוט, כי בכל מקרה אין לו כוח לנסיעה כזאת ארוכה עכשיו ושבשבת הוא יסתדר לבד (הוא לא ממש יכול להסתדר לבד שבת שלמה) והוא אומר שהוא לא ממש מבין מה אני רוצה למרות שאמא שלי אמרה שזה פשוט כי הוא מפחד להביא מפתח... אבל אין לי כ"כ מה לעשות אם אני לא אוכל לחזור לפה הערב...