יש לי מיון ממש חשוב של הצבא עוד חצי שעה ובקושי ישנתי בלילה כי למדתי קצת והלכתי לישון ב2:30 ואז לקח לי מלא זמן להרדם בקטע קיצוני אז אני אפילו לא יודעת מתי נרדמתי אבל הרבה אחרי וקמתי לפני שעה כמעט, לפני הזמן ששמתי אליו שעון בכלל כנראה מהלחץ עכשיו הבעיה שאני כבר כמה ימים ברצף על חוסר שעות שינה ואני לא רוצה שזה יפגע לי בתוצאות כי יש לי עכשיו לפחות 6 שעות של מבחנים אם לא יותר איך להעיר את עצמי ולהישאר מרוכזת לאורך כל המיון?