התחברות
הרשמה
למה בפנימיות אין איש צוות שמגיע ל30 שנה ? למה תמיד הצוות מתחלף מהר ?
25 ביוני 2026, 07:04
מדריכים
פנימיות
צוות
חינוך
פנימיה
2 תשובות
כי בד"כ זה אנשים צעירים בגילאי ה 20 אז הם פשוט מתקדמים בחיים מתחתנים גם וזה
A
A.e1
זה לא נכון אצלנו יש מורים שהם כבר מעל 20 שנה עובדים שם
ב
בן 16....
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
בפנימיות באמת מתעללים בילדים כאילו ילדים אחרים לא הצוות כמו באליפים שהגדולים בקטנים?
שאלה לשומרי מצוות: חשוב לכם שכל היהודים ישמרו את התורה ואת מצוותיה?
לאתאיסטים בלבד- למה אתם חוגגים בר מצווה=בן מצוות אם אתם לא מקיימים מצוות?
למה למנהל צוות ומנהלת צוות להם כן מותר להיות ביחד וגם לא להסתיר את בעבודה? לעומת זו למנהל צוות, ועובדת או מנהלת צוות
אם הייתה תחרות בין הצוות של אנג לצוות של קורה מי לדעתכם היה מנצח?
אז ככה, חבר שלי שיחק בפנימיה שלו אמת או חובה עם כל הצוות
כמה מצוות מצוות בתורה?
אני צריכה מילים שמתחרזות בצוות ו' ובצוות ז'
סמל צוות משתחרר עם הצוות המקורי שלו? או שהוא משתחרר עם הצוות שאליו הוא עבר?
מה אתם חושבים שמגיעה לגננות והצוות בגנים שמתעללים בילדים הקטנים?
עדיף לי להשאר בבית ספר הקודם שלי שהצוות כבר חושבים שאני עוזבת לפנימיה או ללכת לפנימיה