10 תשובות
וואי וואי למה דווקא עם זה
אין לך סכין גילוח?
אנונימית
אף פעם לא עשיתי עם מכונה אבל עדיף לך פשוט לגלח בשביל מחר ובהמשך לעשות עם שעווה
שואל השאלה:
לצערי אין לי קצף גילוח
ובכללי אני משתמשת במכונה הזאת להוריד בבית שחי אז לא יודעת לא חשבתי שזה כזה יכאב ברגליים אבל מסתבר שכן
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם אני יכולה לגלח ללא קצף?
את יכולה לגלח בלי קצף גילוח
*אבל* לא על יבש. תרטיבי את הרגליים במים חמימים
אנונימית
כן פשוט תעשי את זה במקלחת ותשימי סבון גוף שיש קצף את יכולה לשים גם מרכך
שואל השאלה:
בטוח? זה ממש מפחיד אותי
אני גם לא יודעת ממש איך עושים את זה כי זה הקיץ הראשון שיש לי בו ממש שערות שרואים אותן ולפני לא התמודדתי עם זה
אל תדאגי אחותי
פשוט כזה כנסי למקלחת עם מים חמים ותגלחי בעדינות כי זה לא כואב
אנונימית
אז אחרי ששטפתי את הרגליים במים חמים יחסית ושמת את הסבון או את המרכך תגלחי בעדינות יחסית כדי לא לפצוע את העור נגד כיוון השיער ותשמרי על העור מתוח כדי למנוע נקודות שחורות אחר כך שימי קרם לחות עדין או אלווראה
ובטוח יש סרטונים ביוטיוב על זה