8 תשובות
תנסי להתמודד קודם עם הלחץ ולבוא רגועה יותר ועם ביטחון
אני עברתי רק ברביעי לצערי.
פשוט חזרתי מראש על הדברים כמו משוגע כי היה נמאס לי להיכשל.
שואל השאלה:
זה באמת אפילו לא ביטחון
העניין של השקט ושבאים לבחון אותי מלחיץ אותי וגורם לי לטעויות וזה בכל דבר
אנונימית
בגאווה
איך אפשר לחזור על דברים כאלו מראש?
אין לי מושג איך עוברים טסט זה סיוט באמת
שואל השאלה:
אני אמורה לגשת לעשירי ואני נוהגת פצצה באמת
פשוט שאני בלחץ אני לא מתפקדת כמו שצריך ואני באמת כבר בגישה שבטוח יכשילו בטוח איזה הולך רגל מפגר יעשה דווקא
אנונימית
להבין שזה עניין של מזל, גם אם את לא נוהגת כזה טוב, פשוט תנהגי איך שאת יכולה ומה שיקרה יקרה
אני בול כמוך, אני נוהגת מטורף בשיעורים ואני והמורה היינו בטוחים בלי ספק שאעבור ראשון,
ועשיתי טעויות סתם של לחץ שבחיים לא קרו לי בשיעורים
בטסט החמישי פשוט החלטתי להרגע ולהבין שאני נוהגת טוב והאמנתי באמת כל הבוקר אמרתי לעצמי שזה שלי והיום יש לי רישיון ובאתי בגישה טובה והייתי ממש רגועה בטסט ועברתי(:
תנסי אולי גם סוכריית רסקיו לי זה עזר עם הדפיקות לב של הלחץ
אנונימית
התחברות ל