9 תשובות
תקרא את מה שכתבת שוב
למה שתשנא מישהו בגלל תוכנה שיש לו שהוא לא יכול לשלוט עלייה, אחי אתה לא בוחר להיות יהודי אבל שונאים ומאשימים אותך על זה
למה שתשנא מישהו בגלל תוכנה שיש לו שהוא לא יכול לשלוט עלייה, אחי אתה לא בוחר להיות יהודי אבל שונאים ומאשימים אותך על זה
שואל השאלה:
קראתי
קראתי
אנונימי
מה הבעיה עם להיות גזען?
שואל השאלה:
למשל אתם חושבים שיש בעיה לומר מוות לערבים?
למשל אתם חושבים שיש בעיה לומר מוות לערבים?
אנונימי
רייגבייט? מה זו השאלה הזו
אנונימית
לך לישון חיים שלי לך
שואל השאלה:
בתגובה לתשובה הראשונה, זה שזה משהו בלתי נשלט לא אומר כלום, גם להיות פדופיל זה לא בשליטה
בתגובה לתשובה הראשונה, זה שזה משהו בלתי נשלט לא אומר כלום, גם להיות פדופיל זה לא בשליטה
אנונימי
^ואף אחד לא מאשים פדופילים במשיכתם. הם אכן לא בחרו בה. מאשימים פדופילים שפשעו ובצדק כי הם היו צריכים להתנגד למשיכה הזו משום שהיא פוגעת באחרים. אבל ברור שאף אחד לא ישנא פדופיל שמתאכזב מאוד מהמצב שלו ואכן הולך לטפל בזה ועושה הכל כדי לא לממש אותה.
הבעיה עם אנטישמיות היא שאתה שונא מישהו על לא עוול בכפו ומכליל עם שלם בסטיגמות.
הבעיה עם אנטישמיות היא שאתה שונא מישהו על לא עוול בכפו ומכליל עם שלם בסטיגמות.
אין בעיה בכך, פשוט בגלל שזה נגדנו, אנחנו לא אוהבים את זה, זה לא נוח לנו, משהו בזה מעקצץ אותנו קצת.
גם גזענות שאינה מכוונת נגדנו, יש מצב שלא נאהב אותה כי נחשוש שבאותה המידה נעבור גזענות בעצמנו, ובגלל שגזענות יכולה לפגוע בכל אחד, הרבה אנשים בעולם לא אהבו את זה, מספיק כדי שיהיה רוב שיוכל להשתמש בעריצות הרוב (נקרא גם 'דמוקרטיה + השתקה' או 'דמוקרטיה + דמוניזציה'). אמנם בגלל שהרוב הוא זה שקבע, במדינות בהם הרוב תומך בגזענות ספציפית, לדוגמה- אנטישמיות, אז הפה שאסר הוא הפה שהתיר, והם יהיו אנטישמיים.
גם גזענות שאינה מכוונת נגדנו, יש מצב שלא נאהב אותה כי נחשוש שבאותה המידה נעבור גזענות בעצמנו, ובגלל שגזענות יכולה לפגוע בכל אחד, הרבה אנשים בעולם לא אהבו את זה, מספיק כדי שיהיה רוב שיוכל להשתמש בעריצות הרוב (נקרא גם 'דמוקרטיה + השתקה' או 'דמוקרטיה + דמוניזציה'). אמנם בגלל שהרוב הוא זה שקבע, במדינות בהם הרוב תומך בגזענות ספציפית, לדוגמה- אנטישמיות, אז הפה שאסר הוא הפה שהתיר, והם יהיו אנטישמיים.
באותו הנושא: