17 תשובות
שואל השאלה:
הבנתי שהיא הישראלי הוא 20
הבנתי שהיא הישראלי הוא 20
אנונימי
זה ממש טוב למה שזה לא יהיה
כל דבר יותר טוב מאשר כלום
כל דבר יותר טוב מאשר כלום
זהו? רק 20?
השיא שלי זה 9 נקיים... גם בן 16...
אני מחשיב את עצמי כאדם שמתאמן קשה
אתה במצב טוב
השיא שלי זה 9 נקיים... גם בן 16...
אני מחשיב את עצמי כאדם שמתאמן קשה
אתה במצב טוב
מטורף ביותר. באמת
תמשיך ככה
תמשיך ככה
אנונימי
זה טוב
מטורף
זה מעולה אבל השיא הישראלי הוא יותר
שואל השאלה:
זה לא מתח אחי זה עליות כוח, רוב האנשים לא יכולים אפילו לעשות חצי או אחד
זה לא מתח אחי זה עליות כוח, רוב האנשים לא יכולים אפילו לעשות חצי או אחד
אנונימי
שואל השאלה:
מה השיר הישראלי ספיידי? ^
מה השיר הישראלי ספיידי? ^
אנונימי
^^כע נו
שואל השאלה:
דרך אגב מאיזו רמה אתם חושבים שאפשר להיכנס לתחרות? אני רוצה מתישהו לשקול את זה
דרך אגב מאיזו רמה אתם חושבים שאפשר להיכנס לתחרות? אני רוצה מתישהו לשקול את זה
אנונימי
זה טוב, כל הכבוד ובהצלחה !
שואל השאלה:
mach הכי גבוה בכל העולם זה 56 גם אני בהתחלה הופתעתי ^
mach הכי גבוה בכל העולם זה 56 גם אני בהתחלה הופתעתי ^
אנונימי
דאמ עשית 15 ממשהו שהשיא שלו הוא 20 !? אתה פסיכיי
שואל השאלה:
וואלה תודה אחי
וואלה תודה אחי
אנונימי
כן, בתור אדם שמתאמן במתח קרטב ל4 שנים זה אחד המטורפים(אני בן 15 שוקל מאה ומשהו קילו ומצליח 16 מתח) היו מאמנים שאמרו לי שאני יכול להצליח עליות כוח אם אני אתאמן על זה אבל פשוט אין לי כוח כי אני יודע שזה עובד פחות על השרירים מאשר מתח(יותר לפוזה)
^ תלוי אם אתה מכופף ברכיים/עושה עלייה עם התמתחות כדי להיות כמו קפיץ
עליית כוח נקייה היא עלייה עם נדנוד של 5 בקושי (רק כדי לעבור מסביב למתח) וללא קפיצות בדרך
זו עבודה על כוח מתפרץ ושווה ערך למתח עד הפופיק מבחינתי
עליית כוח נקייה היא עלייה עם נדנוד של 5 בקושי (רק כדי לעבור מסביב למתח) וללא קפיצות בדרך
זו עבודה על כוח מתפרץ ושווה ערך למתח עד הפופיק מבחינתי
באותו הנושא: