7 תשובות
8/7?
אנונימי
תסתמך רק על אתר מתגייסים זה באמת מדמה בצורה הכי טובה את המבחן דפר
אנונימית
שמעי, הרף לא כזה גבוה, רוב הישראלים זה בבונים שמעתיקים תשובות שגויות זה מזה באמצע המבחן וממשיכים את החיים עם 40
תהיי בטוחה שכל עוד את מתאמנת, את בסדר ותקבלי 8/9
שואל השאלה:
זה מתוך 10 וזה אמור להיות ברמה יותר גבוהה
וכן ברור אני עושה גם וגם
אנונימית
זה לא מתוך 10...
שואל השאלה:
מקווה כי אני רוצה 90 והתחלתי ללמוד קצת ברגע האחרון
בכללי מהדוגמאות בלומדות מה הכי מדמה את הדפר נגיד הרמה הבינונית (עשיתי בנתיים רק את השתיים הקשות)?
וכמה טעויות שם זה סבבה כזה?
אנונימית
שואל השאלה:
הדפר לא התכוונתי שבמכון נועם התרגול כן מ10
אנונימית
התחברות ל