18 תשובות
ממש ממש לא
לא איכ
לצערי לא
אנונימית
לא כי כולן בנות
(אולפנה)
לא
כן אבל זה אפקט החלווה
אפילו לא אחד.
{;
אני לא בררנית ובאמת שאפילו לא אחד
אני בכיתה רק עם בנות אנחנו עם בנים בהפסקה וביחידות/ הקבצות
וזה הדבר הכי טוב שיש
אנונימית
כע אני בשכבה שלי
לא
גם אם כן, האופי שלהם מכער אותם
לא
לא,לצערי החתיכים היחידים שמצאתי היו בחניון של שיבא ספרא
אפילו לא אחד
חתיך אחד, וכולם כבר מבינים מי זה.
התחברות ל