9 תשובות
כן רק בלי הערבים
לא, מעדיף למות ושלא יהיה פה "שלום" איתם
רק אם יקראו לה דרך השלום
לא
ספוילר זה גם לא יקרה
ואני לא אגיד למה כי אז ימחקו לי את התשובה בטענה לגזענות
לא
לא
תיאורטית אם באמת בדרך ניסית זה היה יכול לקרות אז כן אבל זה לא, אז לא...
אני לא שמאלן ולא מבין בפוליטיקה, נטו מנסה ומתעניין להבין

למה לא?

על הנייר זה נראה שבתמורה לשם ודגל לא נצטרך לשלם הון על צבא ונחיה בלי מלחמות

גם לא כל המדינות הולכות על פי לאום או דת

שוב, אני גם נגד הרעיון כי אני לא רואה אוצו בשום צורה יוצא לפועל, אבל אני אשמח להסבר בפרטי (:
שואל השאלה:
כמובן שתאורטית
אני גם בטוח שזה לא יקרה
אנונימי
התחברות ל