15 תשובות
לא
יש לכם כימיה טובה ואתם מרגישים בנוח אחד עם השני
זה מהמם
-למה שזה יהפוך אותו ללא רציני? הוא נהנה לדבר איתך
זה מהמם
-למה שזה יהפוך אותו ללא רציני? הוא נהנה לדבר איתך
לא
זה דווקא מאוד הגיוני
זה דווקא מאוד הגיוני
לא
זה לא מוזר
רק קחי בחשבון שלדבר הרבה בטלפון ולבלות הרבה זמן יחד על תקופה קצרה של זמן יכולה ליצור תחושת קרבה שלא מבוססת באמת על היכרות.
אני לא אומרת שהוא עושה את זה בכוונה, אבל זה פשוט משהו לשים לב אליו בעיקר כדי לשמור על הלב ושלך ובעיקר אם את מחפשת קשר רציני
לוקח זמן להכיר בן אדם, וזה לא משנה אם תדברו 24/7 בטלפון במשך שבוע, עדיין לוקח זמן. צריך סבלנות
אז שימי לב שאת לא ממהרת ליצור איזה קשר שלא באמת קיים, או שפתאום צצים לך רגשות חזקים כלפיו, אבל בתכלס אתם בקושי מכירים.
רק קחי בחשבון שלדבר הרבה בטלפון ולבלות הרבה זמן יחד על תקופה קצרה של זמן יכולה ליצור תחושת קרבה שלא מבוססת באמת על היכרות.
אני לא אומרת שהוא עושה את זה בכוונה, אבל זה פשוט משהו לשים לב אליו בעיקר כדי לשמור על הלב ושלך ובעיקר אם את מחפשת קשר רציני
לוקח זמן להכיר בן אדם, וזה לא משנה אם תדברו 24/7 בטלפון במשך שבוע, עדיין לוקח זמן. צריך סבלנות
אז שימי לב שאת לא ממהרת ליצור איזה קשר שלא באמת קיים, או שפתאום צצים לך רגשות חזקים כלפיו, אבל בתכלס אתם בקושי מכירים.
יש כימיה טובה
אבל אל תפתחי ציפיות מהר ❤
אבל אל תפתחי ציפיות מהר ❤
שואל השאלה:
^כאילו דיברנו האמת רק שעה וחצי בממוצע של יומיים אממ
אבל שנינו יכולים לדבר רק בערב בגלל עבודה :/
אבל אני עדיין לא בטוחה
^כאילו דיברנו האמת רק שעה וחצי בממוצע של יומיים אממ
אבל שנינו יכולים לדבר רק בערב בגלל עבודה :/
אבל אני עדיין לא בטוחה
אנונימית
לא מוזר!!! רק נראה שאתם ממש אוהבים זה את זה חחח חמודים תמשיכו ככה
שואל השאלה:
אני פשוט לא רגילה לזה בכלל אני רגילה שמתכתבים איתי אז מוזר שמישהו מדבר איתי בשיחה וטיפה מדאיג אותי
הוא גם עוקץ אותי מלא
אני פשוט לא רגילה לזה בכלל אני רגילה שמתכתבים איתי אז מוזר שמישהו מדבר איתי בשיחה וטיפה מדאיג אותי
הוא גם עוקץ אותי מלא
אנונימית
אני מבינה את הדאגה, לצערי רק זמן יכול להגיד
תקבעו להיפגש, תכירו פנים אל פנים. את תיחשפי לאט לאט למי הוא כבן אדם.
לדעתי זה גם קצת יכול לפגוע בך לדבר עם בן אדם כל כך הרבה על ההתחלה, כי במידה ועוד שבועיים תחליטו שלא מתאים להמשיך, זה פתאום ירגיש שאיבדת המון, שכבר התרגלת לדבר איתו. וסתם זה חבל לדעתי
אבל אין נכון לא נכון, תביני תוך כדי מה מתאים לך
תקבעו להיפגש, תכירו פנים אל פנים. את תיחשפי לאט לאט למי הוא כבן אדם.
לדעתי זה גם קצת יכול לפגוע בך לדבר עם בן אדם כל כך הרבה על ההתחלה, כי במידה ועוד שבועיים תחליטו שלא מתאים להמשיך, זה פתאום ירגיש שאיבדת המון, שכבר התרגלת לדבר איתו. וסתם זה חבל לדעתי
אבל אין נכון לא נכון, תביני תוך כדי מה מתאים לך
שואל השאלה:
האמת מכירה אותו מהמציאות
האמת מכירה אותו מהמציאות
אנונימית
נראה לי ששאלה חשובה היא בעיקר מה נעים לך.
בא לך לדבר איתו בתדירות הזאת? מעולה
אבל קחי בחשבון שיש מצב שזה לא ימשך לנצח, אז אם את מכירה את עצמך ויודעת שאת נקשרת מהר, אולי כדאי לקחת את הדברים לאט יותר.
לי למשל לדבר כל יום עם מישהו בטלפון בהכרח יגרום להיקשר אליו מהר, גם אם אנחנו לא כל כך מכירים. זה יכול לבלבל אותי. אבל אולי את שונה ממני, ולך זה יכול לעבוד.
אם באת ושאלת את זה כאן, יש מצב שמשהו יושב לך לא טוב בבטן. ואני לא חושבת שאת צריכה להתעלם מהתחושה. את לא צריכה להחליט עכשיו כלום. קחי את זה לאט לאט. זה מפחיד להכיר בן אדם חדש ויש חוסר ודאות בהתחלה. חייבות סבלנות לצערי. שימי לב אם הוא קובע להיפגש, אם הוא מנסה להכיר אותך.
אם הוא רק מדבר בטלפון אבל תכלס לא מנסה לראות אותך ולפגוש אותך, אז אולי הוא מחפש מישהי להעביר את הזמן. תביני מה את מחפשת ואיך היית רוצה שזה יראה
מבחינתי זה מוזר שמישהו ירצה לדבר איתי היום בטלפון כשאנחנו עוד לא מכירים והוא לא יזום להיפגש במציאות. גם על מה יש לדבר כל כך הרבה?
בא לך לדבר איתו בתדירות הזאת? מעולה
אבל קחי בחשבון שיש מצב שזה לא ימשך לנצח, אז אם את מכירה את עצמך ויודעת שאת נקשרת מהר, אולי כדאי לקחת את הדברים לאט יותר.
לי למשל לדבר כל יום עם מישהו בטלפון בהכרח יגרום להיקשר אליו מהר, גם אם אנחנו לא כל כך מכירים. זה יכול לבלבל אותי. אבל אולי את שונה ממני, ולך זה יכול לעבוד.
אם באת ושאלת את זה כאן, יש מצב שמשהו יושב לך לא טוב בבטן. ואני לא חושבת שאת צריכה להתעלם מהתחושה. את לא צריכה להחליט עכשיו כלום. קחי את זה לאט לאט. זה מפחיד להכיר בן אדם חדש ויש חוסר ודאות בהתחלה. חייבות סבלנות לצערי. שימי לב אם הוא קובע להיפגש, אם הוא מנסה להכיר אותך.
אם הוא רק מדבר בטלפון אבל תכלס לא מנסה לראות אותך ולפגוש אותך, אז אולי הוא מחפש מישהי להעביר את הזמן. תביני מה את מחפשת ואיך היית רוצה שזה יראה
מבחינתי זה מוזר שמישהו ירצה לדבר איתי היום בטלפון כשאנחנו עוד לא מכירים והוא לא יזום להיפגש במציאות. גם על מה יש לדבר כל כך הרבה?
שואל השאלה:
סתם חפירות באמת מה היה היום מה עושים שיחות כאלה
^פגשתי אותו במציאות כבר
סתם חפירות באמת מה היה היום מה עושים שיחות כאלה
^פגשתי אותו במציאות כבר
אנונימית
כן הבנתי, אני מתכוונת ללהמשיך להיפגש
אבל שוב זה עניין של מה נעים לך ומה את רוצה
מבחינת האם זה מוזר, זה לא מוזר לדעתי
השאלה היא האם זה משהו שאת רוצה, אם זה מרגיש לך פרופורציונאלי לקשר ביניכם
אבל שוב זה עניין של מה נעים לך ומה את רוצה
מבחינת האם זה מוזר, זה לא מוזר לדעתי
השאלה היא האם זה משהו שאת רוצה, אם זה מרגיש לך פרופורציונאלי לקשר ביניכם
שואל השאלה:
לא יודעת הייתי שמחה יותר להיפגש
לא יודעת הייתי שמחה יותר להיפגש
אנונימית
באותו הנושא: