15 תשובות
לא
זה שיטחי בעיניי
קצת מוזר אם תפסלי על זה
אני בן אבל זה ממש שטותי לפסול
לא הייתי פוסלת רק על גובה
אנונימית
ממש לא
תעשי מה שנראה לך
אם היא פחות הטעם שלך במראה ובאופי וזה מעבר לגובה אז הייתי משחרר
אבל אם מכל הבחינות האפשריות היא כן הטעם שלך אז הייתי נותן לזה עוד כמה פגישות ואם אחרי זה את עדיין לא בטוחה אז עדיף לשחרר
אנונימי
לא, אבל אם את לא רואה שזה יכול להתקדם איתה, אל תשלי אותה
שואל השאלה:
אתם צודקים אני מרגישה רע עכשיו
אנונימית
מוזר לפסול על זה
אבל אני אישית מעדיפה גבוהות ממני אז אני לא יודעת.

אם יש לך חיבור טוב איתה והיא הטעם שלך- למה לפסול?
אני אישית לא הייתי פוסלת ישר..
תשמעי שתיכן בנות וביולוגית אנחנו נולדות יותר נמוכות, לא משהו שבוחרים בו
אני הייתי נותנת צ'אנס אם כרגע את מרגישה כימיה כלשהי אבל מצד שני גם משיכה חיצונית זה חשוב אז אל תתפשרי
זה כן מאוד שטחי בעיני אבל גם לי זה מאוד מפריע
אני אישית מטר שבעים ואני אוהבת נשים בערך בגובה שלי או יותר וזה מאוד יפריע לי אם אני אהיה עם מישהי שהיא 160
אבל 5 סנטימטרים זה לא כזה נורא
לא הייתי פוסלת, תנסי לצאת איתה לראות אם זה עדיין ממשיך להטריד אותך, ואם את מרגישה שאת לא נמשכת, אם אין משיכה אז ובכן כנראה תפסלי, אם יש אז תני לזה צאנס
אני אישית לא ככ הייתי פוסלת על זה אבל אם מבחינתך זה משהו שמוריד לך משמעותית אז אין סיבה שתתפשרי
שואל השאלה:
^^^כן אבל זה מרגיש ממש משמעותי כי אני בעצמי נמוכה אבל לא פסלתי לגמריי סתם הוריד לי אבל זה הדבר היחיד שמפריע לי בה היא באמת מושלמת טוב תודה לכם עזרתם מאודד
אנונימית
אני לא הייתי פוסלת תאמת
לדעתי אל תפסלי אותה רק בגלל זה תני צאנס
התחברות ל