10 תשובות
לא
כי אנשים רןצים לשמוע חוות דעת אנושית
כי אנשים רןצים לשמוע חוות דעת אנושית
לא.
עם כמה שהai מתחקה אחר בני האדם, הוא לא בן אדם. משתמשים רוצים חוות דעת של אנשים אמיתיים
עם כמה שהai מתחקה אחר בני האדם, הוא לא בן אדם. משתמשים רוצים חוות דעת של אנשים אמיתיים
הוא יופחת בלי שום קשר לai
כשם שציווליזציות גדולות קרסו ונפלו כך גם סופו של כל דבר לקרוס ולהפוך ללא רלוונטי
"לכל דבר יש סוף גם לסוף יש סוף"
כשם שציווליזציות גדולות קרסו ונפלו כך גם סופו של כל דבר לקרוס ולהפוך ללא רלוונטי
"לכל דבר יש סוף גם לסוף יש סוף"
שאלה ממש טובה.
אישית מרגיש לי שהמון שאלות שנשאלות פה ניתן למצוא תשובה באינטרנט, מלבד שאלות "מה דעתכם" המבוססות על טעם וריח.
בהמון דפדפנים מוטמע כבר מודל שפה כזה או אחר, אבל אנשים מעדיפים לשאול בסטיפס.
אישית מרגיש לי שהמון שאלות שנשאלות פה ניתן למצוא תשובה באינטרנט, מלבד שאלות "מה דעתכם" המבוססות על טעם וריח.
בהמון דפדפנים מוטמע כבר מודל שפה כזה או אחר, אבל אנשים מעדיפים לשאול בסטיפס.
ברור יש שאלות שאפשר לשאול את הai במקום לשאול בסטיפס
כן בוודאות אני מרגישה את זה כבר עכשיו. במיוחד השאלות הקטנות והלא עמוקות. אבל לצערי יש אנשים שמנהלים שיחות נפש עם צ'אט גפט שזה די דפוק. בטח עדיין ישארו משתמשים שרוצים לשמוע דעה אנושית.
בוודאות
בלי קשר לai וגם עם
בלי קשר לai וגם עם
יש מצב, אבל יש מצב שלא
קשה לדעת האמת
אני חושבת שאנשים צמאים לקהילה, ובינה מלאכותית בניגוד לאנשים, הרבה פעמים תגיד לך את מה שאתה רוצה לשמוע או תשקף לך בחזרה את מה שאתה אומר. היא לא תפתח איתך קונפליקט משמעותי
קשה לדעת האמת
אני חושבת שאנשים צמאים לקהילה, ובינה מלאכותית בניגוד לאנשים, הרבה פעמים תגיד לך את מה שאתה רוצה לשמוע או תשקף לך בחזרה את מה שאתה אומר. היא לא תפתח איתך קונפליקט משמעותי
זה את אומרת מבחינת שאלות יעוץ ^ לא מבחינת שאלות כלליות
אנונימי
לא, למרות שהטכנולוגיה ממש משתכללת משנה לשנה וה-ai מוכר כרגע והרבה משתמשים בו,
בסוף הוא לא יכול להחליף בן אדם וגם דעות של בני האדם
בסוף הוא לא יכול להחליף בן אדם וגם דעות של בני האדם
באותו הנושא: