התחברות הרשמה

בנים/בנות תעזרו לי שניה

הייתי בזוגיות לפני משהו כמו שנה לקחתי קצת זמן להתבגר ולשפר את עצמי (בהמון מובנים נראות אופי אהבה עצמית וכו')
וכשנייתי בזוגיות היה לי ביטחון עצמי גדול יותר זה גם נבע מזה שהייתיבזוגיות אז פחות הלחיץ אותי לדבר עם מישהו ברחוב סתם ככה
אבל בגלל שעבר זמן והבנות היחידות שאני מדבר איתם זה ידידות קרובות שלי שבאמת הם כמו בנים מבחינתי אז אין את ה"התרגשות" הזאת כשאני באה לדבר איתם
בקיצור כל הזמן הזה שלקחתי לעצמי קצת גרם לי להמליץ מלפנות לבחורה שנראת טוב ואני יודע שזה שטויות כי כמו שאני בן אדם אותו דבר היא והיא רוצה שהיפנו אליה
לא יודע למה זה מלחיץ אותי קצת
אגב זה מה זה לא מתאים לי אני כעיקרון לא פוחד מהשטויות האלה מאמין שבגלל שעבר זמן ואני יותר מחפש את זה זה ככה
בקיצור אשמח לטיפים
25 ביוני 2026, 00:03
עצותהתייעצותהתאהבותהתחלות    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
בנים, תעזרו לי שניה להבין את ההגיון שלכם
בנים תעזרו שניה אני באמת לא מבינה בנים
מי שמבין בצבא, בנים בנות לא משנה מי תעזרו לי רגע בבקשה
בנות תעזרו לי, לקחת 3 זוגות מדי בנים או 2 זוגות בנים ואחד בנות?
אפשר עזרה דחוף גם בנים וגם בנות לא משנה רק תעזרו אני מתחננת
בנים (או בנות שהתחילו עם מישהו גדול מהן בשנה) תעזרו לי שנייה
תעזרו לי שנייה בנות בנים טוסטרים אנאערף
בנות, בנים, לא משנה העיקר תעזרו
אני חייבת עזרה פליז תעזרו (לא משנה אם בנים או בנות)
בנים כנסו שניה או בנות זה לא משנה
בנים בנות תעזרו לי שניה חייבת התייעצות