הייתי בזוגיות לפני משהו כמו שנה לקחתי קצת זמן להתבגר ולשפר את עצמי (בהמון מובנים נראות אופי אהבה עצמית וכו') וכשנייתי בזוגיות היה לי ביטחון עצמי גדול יותר זה גם נבע מזה שהייתיבזוגיות אז פחות הלחיץ אותי לדבר עם מישהו ברחוב סתם ככה אבל בגלל שעבר זמן והבנות היחידות שאני מדבר איתם זה ידידות קרובות שלי שבאמת הם כמו בנים מבחינתי אז אין את ה"התרגשות" הזאת כשאני באה לדבר איתם בקיצור כל הזמן הזה שלקחתי לעצמי קצת גרם לי להמליץ מלפנות לבחורה שנראת טוב ואני יודע שזה שטויות כי כמו שאני בן אדם אותו דבר היא והיא רוצה שהיפנו אליה לא יודע למה זה מלחיץ אותי קצת אגב זה מה זה לא מתאים לי אני כעיקרון לא פוחד מהשטויות האלה מאמין שבגלל שעבר זמן ואני יותר מחפש את זה זה ככה בקיצור אשמח לטיפים