התחברות
הרשמה
גל רובין בגמר?
24 ביוני 2026, 23:13
האח הגדול
2 תשובות
כן
e
e.n)
כן
.
.Gojo satoru
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
איזה שם יותר יפה לבת , רובין או רובי?
רובין וטד או רובין וברני?
רובין וטד/רובין וברני? תסבירו למה
תקישבו נכון שכולם חושבים שיגאל עמיר רצח את רובין אתם יודעים שזה ממש לא נכון?
מי שראה איך פגשתי את אמא למה הרבה שונאים את רובין? רק אני סבבה עם רובין ושונאת ממש את טד??
רובין וטד או רובין וברני?
לקווין רובין באמת קוראים קווין רובין?
למה קוראים לקווים רובין ולאחותו קים קים בן שמעון ולא רובין
רובין וטד או רובין וברני?
רובין שרבטסקי או רובין ספרקלס?
רק לי יש קראש קטן על רובין מדברים מוזרים למרות שאני אוהבת בנים לגמרי?