5 תשובות
מה שמעניין
תשמעי צבא לדעתי לא חייב לשמש כמקפצה לעתיד, בסוף זה שנתיים פחות או יותר, וזה שירות שמפתח אותך מעוד כל כך הרבה בחינות.
חשוב שתהני בו, ותתמקדי בעצמך, ובחברים חדשים.

אז אם מרגיש לך שיש משהו שפחות מדבר אלייך אני ממליצה לא ללכת רק בגלל העתיד.
שואל השאלה:
^הרבה אומרים שחייב לנצל את הצבא בשביל תפקידים טכנולוגיים כי זה טוב לעתיד את לא חושבת ככה?
אנונימית
חייב? לא חושבת.
אם את שואלת אותי אני בהחלט הולכת לנצל את הצבא לעתיד שלי, אני הולכת לעתודה, אבל זה גם דורש ממני לתת הרבה יותר.

אבל בכל מקרה זה לא משהו שאמליץ לכולם, או הכרחי לעשות.
אני חושבת גם שאין תחליף לחוויה הפשוטה והכיפית של הצבא בלי להיות מודאגים ומונחים בעתיד.
לכי לתפקיד באמצע הכי מאוזן גם מעניין וגם תורם שיש לך באופציות
התחברות ל