5 תשובות
תגידי לו שעד עכשיו הוא היה בראיון עבודה והוא לא התקבל למשרה (הוא סימפ)
אנונימי
"אני חושבת שאנחנו צריכים להיפרד. זה נראה שאנחנו בבירור רוצים דברים שונים. אתה רוצה התקדמות מהירה ואני רוצה לקחת את הדברים יותר לאט. ובכלל לא נראה לי שיש מספיק התאמה בינינו."
אין מה לעשות את לא תכנסי איתו לקשר רציני רק בגלל שלא נעים לך ולא לפגוע בו
פשוט לשלוח לו הודעה אני צריכה לדבר איתך יש לי משהו להגיד לך מתי מתאים שניפגש
זה כבר מכין אותו לחדשות רעות אם ישלו טיפת שכל
ואז םשוט תגידי או שאת מרגישה שזה פחות הולך בניכם או ושתשקרי ותגידי שאת לא מוכנה כל כך לזוגיות כרגע
פשוט לשלוח לו הודעה אני צריכה לדבר איתך יש לי משהו להגיד לך מתי מתאים שניפגש
זה כבר מכין אותו לחדשות רעות אם ישלו טיפת שכל
ואז םשוט תגידי או שאת מרגישה שזה פחות הולך בניכם או ושתשקרי ותגידי שאת לא מוכנה כל כך לזוגיות כרגע
אם אין חיבור אז תגיד לו. בסוף זה הגיוני. אבל אם כן יש חיבור פשוט זה מרגיש לך מהיר מדי אז נסי לדבר איתו בסוף חשוב תקשורת
בתור מישהו שעבר פרידה כזאתי מהצד השני, אני חושב שאם הבנת שזה לא הולך ואת רואה שהוא נורא מתלהב ורוצה אז באמת לסיים כמה שיותר מהר. גם בשבילו, וגם בשבילך, להיות בקשר כזה יכול להיות מתיש עבורך וזה להרגיש ציפייה ולחץ, אני לא יודע אם זה המקרה אבל אין סיבה להרגיש רע שאת לא מצליחה להחזיר את מה שהוא רוצה לתת. לגבי איך לעשות את זה, בכנות, אין איזו שיטת קסם. להבין שגם אם זה לא נעים זה צריך לקרות. הייתי כן מנסה להגיד שאת רואה שהוא נורא רוצה ומתאמץ אבל את לא רואה את זה ממשיך ואת לא רוצה להשלות אותו.
באותו הנושא: