2 תשובות
זה יעבור זה סתם רגעי כי את רווקה
עבר 3 שנים אם את אומרת שכבר התגברת עליה אז כנראה שאת פשוט מרגישה לבד כי את רואה שלה יש מישהי, תנסי להתקדם הלאה וחפשי לעצמך זוגיות/עיסוק אחר שמעניין אותך
באותו הנושא: