12 תשובות
תפנה למשקית תש.
שואל השאלה:
היא לא עוזרת לי ולא קבן
היא לא עוזרת לי ולא קבן
אנונימי
להוציא ת"ש. זה לא רק לבקש ולצפות שייתנו לך אתה צריך להכין מסמכים , דוחות וכדומה למשקית תש שמעבירה לקצינת
שואל השאלה:
אני יודע, העברתי להם הכלל כבר שנתיים שאני בשירות והעברתי להם ואז קיבלתי תשובה שהקצינה שללה לי כי לטענתה המצב כלכלי בסדר
הבית שלי נראה כמו הבסיס שלי מרוב שאני והמשפחה שלי חווים קושי כלכלי קשה
אז למה שאסתמך על מישהי בת 19 שהעזרה של הצבא תלוי בה
זה מטופש
אני יודע, העברתי להם הכלל כבר שנתיים שאני בשירות והעברתי להם ואז קיבלתי תשובה שהקצינה שללה לי כי לטענתה המצב כלכלי בסדר
הבית שלי נראה כמו הבסיס שלי מרוב שאני והמשפחה שלי חווים קושי כלכלי קשה
אז למה שאסתמך על מישהי בת 19 שהעזרה של הצבא תלוי בה
זה מטופש
אנונימי
לדעתי תגיש יותר בקשה על מצב רפואי של בן משפחה ולא כלכלי כי למבוגרים ובטח בגיל העמידה כמו אמא יש או אבא יש נטייה להיות עם מחלות עקב הגיל , לא בקטע רע בכלל זה פשוט ההתבגרות מובילה לזה
ניסית להבין למה המצב הכלכלי שלכם נחשב טוב?
הם הרבה פעמים מסתכלים על מדדים אוביקטיבים כמו הכנסה חודשית, כמה מכוניות יש לכם וכדומה.
הם הרבה פעמים מסתכלים על מדדים אוביקטיבים כמו הכנסה חודשית, כמה מכוניות יש לכם וכדומה.
שואל השאלה:
אין להם
אין להם
אנונימי
שואל השאלה:
אין רכב
הכנסה יחסית בסדר אבל זה ברוטו כי כל המשכורת הולך לתשלומים של חובות הלוואות לסגר מינוס ולבית
אין רכב
הכנסה יחסית בסדר אבל זה ברוטו כי כל המשכורת הולך לתשלומים של חובות הלוואות לסגר מינוס ולבית
אנונימי
תעשה מה שאמרתי לך, אין לך מה לחפור את הנושא
שואל השאלה:
אבל ההורים שלי בסדר אין להם איזה מחלה או בעיות
אבל ההורים שלי בסדר אין להם איזה מחלה או בעיות
אנונימי
יש להם אתה לא יכול לקבוע בשמם , הם אולי לא מספרים לך, למבוגרים יש נטייה לריפלוקס בעיות אורתופדיות וכדומה
שואל השאלה:
אם אגיד שההורים שלי בדיכאון אבא שלי יש לו כולסטרול כל שבוע הוא בבדיקות
אם אגיד שההורים שלי בדיכאון אבא שלי יש לו כולסטרול כל שבוע הוא בבדיקות
אנונימי