8 תשובות
לא. הוא פשוט שווה 30%
לא,הוא מוריד מהציון בגרות
לא, אלא אם יש פער להרבה הרבה תלמידין ואז אולי יבטלו
לא
בשוק שלא היה עלייך חשד להעתקה
שואל השאלה:
אז באיזו סיטואציה מבטלים את המגן שיש הפרשים גדולים כל-כך?
ותודה לכל מי שענ/תה
אנונימית
שואל השאלה:
זה שהמורים בבצפר דוחים ומחפשים להוריד ומביאים ציון כזה לא אומר שאני לא טובה
אנונימית
איך זה קרה
אנונימית
אם כל הכיתה במצב כזה, יכול להיות שמשרד החינוך יסתכל על זה