8 תשובות
לא. הוא פשוט שווה 30%
לא,הוא מוריד מהציון בגרות
לא, אלא אם יש פער להרבה הרבה תלמידין ואז אולי יבטלו
לא
בשוק שלא היה עלייך חשד להעתקה
בשוק שלא היה עלייך חשד להעתקה
שואל השאלה:
אז באיזו סיטואציה מבטלים את המגן שיש הפרשים גדולים כל-כך?
ותודה לכל מי שענ/תה
אז באיזו סיטואציה מבטלים את המגן שיש הפרשים גדולים כל-כך?
ותודה לכל מי שענ/תה
אנונימית
שואל השאלה:
זה שהמורים בבצפר דוחים ומחפשים להוריד ומביאים ציון כזה לא אומר שאני לא טובה
זה שהמורים בבצפר דוחים ומחפשים להוריד ומביאים ציון כזה לא אומר שאני לא טובה
אנונימית
איך זה קרה
אנונימית
אם כל הכיתה במצב כזה, יכול להיות שמשרד החינוך יסתכל על זה