12 תשובות
לא..?
לא
הוא לא נא אבל הוא nah
אנונימי
לא
הוא מדיום, לא עשוי עד הסוף
שואל השאלה:
אז למה הוא אדום ככה מבפנים? לא רואים שהבשר התבשל בכלל
וזה יזיק לגוף אם אני אוכל את זה?
אז למה הוא אדום ככה מבפנים? לא רואים שהבשר התבשל בכלל
וזה יזיק לגוף אם אני אוכל את זה?
אנונימי
כי זה המידת עשיה שלו
הוא פשוט במידת עשייה m בערך, זה שהליבה של הקציצה לא מבושלת במיוחד, זה ממש בסדר והמון אנשים אוהבים את זה, אין שום חשש עם זה!
רוב החידקים מסגסגים בשכבה החיצונית של הבשר החלק הפנימי לא בושל טוב זה m זה תקין ובסדר גמור
לא, זאת פשוט מידת עשייה נמוכה יותר
זה עניין של טעם, יש שמעדיפים את זה ככה. אבל זה בסדר גמור מבחינה בריאותית כל עוד החלק החיצוני בושל.
זה עניין של טעם, יש שמעדיפים את זה ככה. אבל זה בסדר גמור מבחינה בריאותית כל עוד החלק החיצוני בושל.
זה rare
בסדר לאכול אם זה השאלה
בסדר לאכול אם זה השאלה