8 תשובות
לא החלפתי לכלום כי כמו שכתבת זה כולה פרום לא חתונה, מגזימים עם זה ממש גם ככה האירוע יקר אז 2 שמלות? הבאתי נעליים להחלפה וזהו
לא החלפתי, היה לי לוק מספיק נוח
^ כן זה גם נכון, תמצאי לך שמלה שיהיה לך נוח בה ולא משהו שאחרי שעתיים כבר תרגישי חנוקה וכאובה
שואל השאלה:
זהו הטעות שעשיתי זה שקיצרתי את השמלה לפי העקבים חחח
אנונימית
בגד גוף נוח עם גינס ונעלי טבע זה ממש אחלה לאפטר
אנונימית
אז תחליפי ללוק יפה, את לא חייבת עוד שמלה, או שתקחי שמלה שכבר יש לך
שואל השאלה:
אין לנו אפטר חחח
הפרום מתחיל ממש ממש מאוחר ב9:30 רק יוצאים לאולם
וזהו
אנונימית
לדעתי כל עוד זה נראה סבבה תלכי על זה, אני יודעת שבגיל הזה ובתקופה הזו פרום באמת נראה כמו האירוע הכי גדול שיש אבל שמעי אני בקושי זוכרת אותו ואני לגמרי לא זוכרת מה היה ההפרש באורך בין השמלה לעקבים שלי אז זה זניח. העיקר שהשמלה יפה, נוחה לך ושתיהני בערב :)
התחברות ל