7 תשובות
תשלחי. זה לא מוריד, ולשחק אותה קשה להשגה לא תורם בכלום
כגבר שהיה בקשר עם אישה שלא שלחה הודעות ראשונה , זה כל כך יגרום לו להעריך אותך יותר אם כן תשלחי את ראשונה
אנונימי
אם זה יוריד לו שאת מביעה עניין ורוצה לדבר איתו אז זה לא הבחור בשבילך. אל תשחקי משחקי אגו, אם בא לך לכתוב לו לכי על זה
תשלחי זה ממש סבבה
שואל השאלה:
זה לא קשה להשגה פשוט אני לא בטוחה אם הוא בקטע, כשאנחנו בתוך שיחה אני עונה תוך שניה ונשארת בצ'אט אני בחיים לא מסננת
זה לא קשה להשגה פשוט אני לא בטוחה אם הוא בקטע, כשאנחנו בתוך שיחה אני עונה תוך שניה ונשארת בצ'אט אני בחיים לא מסננת
אנונימית
שואל השאלה:
מה לשלוח?
מה לשלוח?
אנונימית
אף פעם לא להשאיר את כל הקלפים על השולחן, גברים אוהבים את הריגוש וחיזור.
את יכולה לפעמים אבל לא תמיד.
את יכולה לפעמים אבל לא תמיד.
אנונימית