4 תשובות
תגידי את השם שלך עם חיוך ואז את הדרישה שלך ולמה את רוצה את זה
אני מניח שאת אחרי טירונות חוזרת אחרי דחש? אם לא תקני אותי. בתכלס אופציה אחת להגיד למה את רוצה יומיות הכי קצרות שאפשר פשוט יש סיכוי שאו שהוא לא יתחשב מאוד או שהוא יביא תפקיד שאולי השעות בסדר אבל הוא עצמו משעמם. יש משהו שמעניין אותך לעשות או שאת בעיקר נעולה על יומיות הכי מקוצרות שאפשר?
שואל השאלה:
^אני בחופשת ממתינים אבל כן, רציתי ממש דוברות וקשרי חוץ אבל הסיכויים לקבל עכשיו ממש ממשש נמוכים.. אז מתפשרת על יומיות קצרות פשוט אתה חושב שאם אני אגיד לו בישירות שזה מה שאני רוצה הוא יתחשב? לא רוצה סתם שיזלזלו בי
אנונימית
דבר ראשון חופשת ממתינים, שווה, אני אגיד לך מה. אני כן הייתי מעלה את התפקידים שאת רוצה כי מעניינים אותך, יש סיכוי שיש תקן פתוח או שנפלת עליו ביום טוב, זה קורה ולך אין מה לאבד מזה. אם הוא אומר שזה לא אפשרי, אז את מציגה לו סיבות ללמה את צריכה יומיות קצרות (אני בטוח שיש סיבה אם את רוצה אני יכול לעזור לנסח את זה טוב) ומשחקת בעיקר על עניין רגשי כדי שימצא תפקיד מתאים לזה. בתכלס לגבי עניין הזלזול זה הכל תלוי באיך את מדברת ומציגה את זה
התחברות ל